CRO – שיפור יחסי המרה

יש טראפיק אבל עדיין לא רואים מספיק מכירות?​

תהליך שיפור יחסי ההמרה באתר שלכם

אנליזה ב-CRO

שיפור מדידה ואנליזה

1. שיפור מדידה וניתוח הנתונים

המרכיב החשוב ביותר באתר אינטרנט הוא… הגולשים. אנו בוחנים את מקורות הגעת הגולשים, את המאפיינים השונים של תוצאות הכניסה לאתר מכל מקור ומקור. כך ניתן לזהות את מידת האפקטיביות של כל אמצעי הקידום והפרסום של האתר, ולוודא שאלו פונים לקהלים הנכונים.

המחקר ממשיך בתוך האתר: באילו חלקים באתר הגולשים מתמקדים, ממה מתעלמים, מה גורם לעזיבה ומה מוביל לביצוע פעולה, על אילו כפתורים וקישורים הגולשים מקליקים ועל אילו לא? על שאלות אלו ורבות אחרות, המעבדה שלנו בודקת תוך שימוש באמצעים השונים: מפות חום המאפשרות לנו לזהות את תנועות העכבר של הגולשים, גוגל אנליטיקס, כלי מנהל האתרים, הקלטת סשני גלישה ועוד.

מבחן AB - CRO

השערות וניסויים

2. השערות וניסויים

לאחר שלב האנליזה, יש בידנו השערות (היפותזות) לפעולות ושינויים שישפרו את הישגי האתר. כל שינוי עליו אנחנו ממליצים עובר מבחן. לעיתים מדובר במבחן A/B המשווה בין שתי גירסאות של אותו העמוד עם ובלי השינוי עליו אנחנו ממליצים, ולעיתים מדובר במבחן בו כמה רכיבים בדף משתנים ונבחנים בו זמנית (Multivariate Testing).

באמצעות המבחנים הנ"ל אנחנו מזהים במדוייק מה השפעתו של כל מרכיב על השגת המטרה שלנו, משפרים ומדייקים את השינוי במידת הצורך עד להגעה למצב אופטימלי.

שיפור יחסי המרה

שיפור הביצועים באתר

3. מה שעובד - לאתר. מה שלא - לפח.

לא פעם שינוי פרט קטן יכול להביא תועלת גדולה: שינוי מושכל של: צבע, תמונה, כיתוב ועוד מהווה לא פעם "פתיחת סתימה" אשר משנה לטובה את הישגי האתר לאחר ביצוע שינוי פשוט.

שנתקדם?
כמה פרטים ואנחנו איתכם!
עוד קצת ואתם בדרך לקידום אתרים טוב יותר

מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן