המחר לפני הכל

"לדעת לחזות את השינויים האינטרנטיים לפני שהם קורים, ולהיות הראשונים להגיב למציאות החדשה" זה הוא הקו המנחה את חברת אס.אי.או ישראל בכל התחומים בהם היא פעילה.

אילו חידושים גוגל הכניסו לאלגוריתם החיפוש? אילו יכולות התווספו אל מערכת הפרסום של גוגל? מהם השינויים בממשק של פייסבוק?

איזו רשת חברתית חדשה נוספת לעולם? איזו טכנולוגיה חדשנית ניתן ליצור, ומה הדרך הטובה ביותר להוביל את השיווק הדיגיטלי של לקוחותינו?

אם תעברו במסדרונות החברה, תגלו שאלו נושאי השיחה שתמיד נמצאים באוויר. הרבה אנשים מוכשרים ואנרגטיים, אשר חיים, נושמים ומתרגשים משיווק דיגיטלי מתקדם – זו אס.אי.או ישראל.

כמה עובדות:

  • החברה הוקמה ב-2004 על ידי המנכ"ל, אורן שץ
  • בשנת 2007 הצטרפה שרון קליין כמשנה למנכ"ל
  • כיום החברה מונה מעל 20 עובדים
  • החברה מורכבת משלוש מחלקות

איך הכל התחיל? שנת 2004 - חברת אס.אי.או ישראל מוקמת

שנות האלפיים נפתחו, וסופת האינטרנט הכתה גלים ברחבי העולם.

אורן שץ, שכבר אז היה צבר נסיון רב בשיווק בעולם הדיגיטלי החדש, החליט ליישם את הידע שרכש בשדה השיווק בארץ ובחו"ל בלב התעשייה הישראלית, וייסד את אס.אי.או ישראל.

יחד עם הידע המקצועי הרב, שאב אורן השראה מן השירות והיחס אותם מעניקות חברות אמריקאיות ללקוחותיהן, והטמיע את הערכים הללו כחלק מן הדי.אנ.אי הבסיסי של חברת אס.אי.או ישראל.

במהרה, משווקים רבים, אשר מצאו את עצמם במבוכה מול הזירה החדשה והלא מוכרת, מצאו בית תחת קורת הגג של אס.אי או ישראל. החברה המשיכה להוות מוקד משיכה לעוד ועוד חברות אשר גילו את כוחו של קידום האתרים, וההצלחות המקצועיות הביאו איתן צמיחה לאס.אי.או ישראל וללקוחותיה כאחד.

האינטרנט פורץ גבולות ואס.אי.או ישראל איתו

קצב השינויים ההולך וגובר בעולם האינטרנטי והטכנולוגי מצא את אס.אי או ישראל מוכנה להתרחב ולכבוש אתגרים חדשים. על מנת להעמיד "ססמוגרף" אשר ידע לזהות את השינויים הבאים בשיטת חישוב התוצאות של גוגל,

יצרה החברה מעבדה הבודקת באופן יום יומי את חוקי הרשת והמהלכים אותם מבצעת גוגל. קידום אורגני, קידום ממומן, פעילות רשתות חברתיות,

דפי נחיתה, טלפוניה וירטואלית ושיווק תוכן – כל תחום חדש אשר התווסף לעולם השיווק האינטרנטי הפך לגזרה נוספת אשר "נכבשת" על די החברה אשר התרחבה והקימה מחלקה ייעודית המתמחה בכל אחד מהתחומים.

בנוסף לפעילויותיה האחרות, אס.אי.או ישראל השיקה גם מכללה ללימוד מקצועות השיווק באינטרנט, והבוגרים המצטיינים של המכללה נקלטים בחברה כעובדים אשר תורמים לחיזוק מעגל כוח אדם איכותי, שאפתני ויצירתי.

ידע הוא מפתח. יצירתיות היא היתרון.

שיווק טכנולוגי מצריך ידע רב והיכרות עם החוקים המאפיינים את התחום, אך ההצלחה המשמעותית שמורה דווקא לאלו היודעים לשבור אותם. עם הרבה דימיון וחשיבה יצירתית ומתקדמת, חברת אס.אי.או ישראל מקפידה לייצר פתרונות טכנולוגיים חדשים, ולהעניק ללקוחותיה שילוב של שיטות עבודה מקובלות עם שיטות חדשניות, שילוב היוצר תמהיל מנצח.

להצעת מחיר ופרטים 073-2240000
שלחו לנו מייל info@seoisrael.co.il