קידמתם את האתר, האם הוא קידם אתכם?

קידום אתרים, פרסום, רשתות חברתיות - מותגים משקיעים משאבים עצומים במטרה ליצור תנועת גולשים באתר שלהם. בשלב הבא, דואגים שהתוכן יהיה נגיש, שהעיצוב ידבר בשפת המותג, שחווית הקנייה או יצירת הקשר תהיה פשוטה – וכשהמכירות והלידים אכן מגיעים, ישנה תחושה שהמטרה הושגה. הניסיון שלנו מלמד אחרת: אפילו אם האתר שלכם מביא להישגים נאים, קיים סיכוי גבוה שניתן להפיק ממנו בקלות תוצאות טובות ואף טובות בהרבה מאלו הקיימות. לתהליך קוראים CRO - Conversion Rate Optimization, וכשמו כן הוא, נועד להביא את האתר שלכם למצב בו הגולשים עושים באתר מה שרציתם שהם יעשו, וכל זאת בצורה אופטימלית.

KPI - מה הדבר הכי טוב שהאתר יכול לעשות בשבילכם?

האם מדובר באתר מכירות שנועד להביא לעסקאות? האם זהו אתר אשר נועד לגרום ליצירת קשר על ידי לקוחות מתעניינים? אולי המטרה שלכם היא לקבל שיתופים ברשתות חברתיות, או שדווקא תרצו ליהנות מכמה שיותר גולשים וכניסות לדפים באתר? התהליך המקצועי שלנו מתחיל מלזהות את המודל העסקי והתמהיל הנכון של הפירות אותם אתם מבקשים לקצור מהאתר. בשפה מקצועית קוראים לשלב זיהוי ה-KPI - Key Performance Indicators.

אנליזה – נכנסים לראש של הגולשים שלכם

המרכיב החשוב ביותר באתר אינטרנט הוא... הגולשים. אנו בוחנים את מקורות הגעת הגולשים, את המאפיינים השונים של תוצאות הכניסה לאתר מכל מקור ומקור. כך ניתן לזהות את מידת האפקטיביות של כל אמצעי הקידום והפרסום של האתר, ולוודא שאלו פונים לקהלים הנכונים.

המחקר ממשיך בתוך האתר: באילו חלקים באתר הגולשים מתמקדים, ממה מתעלמים, מה גורם לעזיבה ומה מוביל לביצוע פעולה, על אילו כפתורים וקישורים הגולשים מקליקים ועל אילו לא? על שאלות אלו ורבות אחרות, המעבדה שלנו בודקת תוך שימוש באמצעים השונים: מפות חום המאפשרות לנו לזהות את תנועות העכבר של הגולשים, גוגל אנליטיקס, כלי מנהל האתרים, הקלטת סשני גלישה ועוד.

הופכים את הנתונים למעשים

לאחר שלב האנליזה, יש בידנו השערות (היפותזות) לפעולות ושינויים שישפרו את הישגי האתר. כל שינוי עליו אנחנו ממליצים עובר מבחן. לעיתים מדובר במבחן AB המשווה בין שתי גירסאות של אותו העמוד עם ובלי השינוי עליו אנחנו ממליצים, ולעיתים מדובר במבחן בו כמה רכיבים בדף משתנים ונבחנים בו זמנית (Multivariate Testing).

באמצעות המבחנים הנ"ל אנחנו מזהים במדוייק מה השפעתו של כל מרכיב על השגת המטרה שלנו, משפרים ומדייקים את השינוי במידת הצורך עד להגעה למצב אופטימלי.

כוחם הגדול של הפרטים הקטנים

לא פעם שינוי פרט קטן יכול להביא תועלת גדולה: שינוי מושכל של: צבע, תמונה, כיתוב ועוד מהווה לא פעם "פתיחת סתימה" אשר משנה לטובה את הישגי האתר לאחר ביצוע שינוי פשוט.

רק המספרים מדברים

לאורך כל התהליך, העבודה מתבססת על נתונים אמפיריים, סטטיסטיקות ומספרים. כך, אנחנו יכולים גם לעבוד בשקיפות מלאה איתכם ולהסביר מה ההיגיון מאחורי כל המלצה ורעיון שאנחנו מעלים. בסיום התהליך, הנתונים והאנליזות הם שיגידו מה היה טיבו של התהליך וכיצד הוא תרם להשגת מטרות האתר (KPI) שלכם.

להצעת מחיר ופרטים 073-2240000
שלחו לנו מייל info@seoisrael.co.il