זמן קריאה: 2 דקות

גוגל הוספיו פונקציה חדשה אל מערכת גוגל אדוורדס המאפשר ביצוע פרסום בגוגל תוך הגדרת הימים בשבוע והשעות בהן תופיע המודעה, ובכך להתאים את הופעת המודעות לסוג הפרסום.  המפרסם יוכל להגיע לרמת פירוט כזו שתאפשר לו להגדיר כי מודעתו תופיע רק בסוף השבוע, בין השעות 18:00 ל-21:00.

בכדי להפעיל את הפונקציה, יש להיכנס אל מסך ההגדרות של מסע הפרסום ("ערוך אפשרויות מסע פרסום"), שם נוספה פונקציה חדשה: "קביעת מועדים למודעות:". ברירת המחדש של הפונקציה היא  "כבוי. המודעות פועלות כל הזמן."

לחיצה על הקישור "הפעל את קביעת מועדי המודעות" תעביר את המשתמש אל מסך חדש (לחץ להגדלה):

במסף החדש, המחולק לפי ימי השבוע ולפי השעות בכל יום, ניתן לבחור באילו שעות וימים בשבוע יפעל מסע הפרסום, ובאילו לא. בנוסף ניתן לבצע הגדרה אחת עבור כל ימי השבוע בבת אחת.

בכדי שהפונקציה תעבוד בצורה טובה, על המפרסם להגדיר את אזור הזמן (time zone) לפיו תבוצע ההגדרה. במידה ואזור הזמן לא הוגדר, אז אזור ברירת המחדל הוא זמן פסיפיק בארצות הברית.