הבלוג של SEO ישראל

הפורמטים הרווחיים ביותר באדסנס

בסמינר שנערך על-ידי גוגל לבעלי אתרים שמפרסמים מודעות של גוגל באתריהם, חלקו אנשי גוגל את המידע הבא:

הפורמטים הזוכים לתוצאות הטובות ביותר מבין הפורמטים אותם מציע אדסנס הם הפורמטים בהם המודעה היא הרחבה ביותר. לפיכך, הפורמט עם התוצאות הטובות ביותר הוא 336×280 large rectangle. הסיבה לכך היא כנראה משום שהפרסומת בפורמט זה לוקחת פחות שורות, ולכן מאפשרת את קריאת המסר במספר שורות מצומצם.

הפורמט הבא בתור הוא 300×250 medium rectangle והשלישי הוא 160×600 wide skyscraper.

אז לסיכום – הפורמטים המנצחים הם:

  • 336×280 large rectangle – ארבע מודעות
  • 300×250 medium rectangle – ארבע מודעות
  • 160×600 wide skyscraper – חמש מודעות

באתר אדסנס ניתן למצוא סיכום מלא של הסמינר

צריך לזכור כי גם הפורמט האפקטיבי ביותר לא יעבוד אם הוא לא מתאים למבנה האתר. אצלי אגב, אני דווקא מוצא את הפורמט 250×250 square בתור הפורמט היעיל ביותר, אך מי אני שאריב עם גוגל?

נשארים בלופ

הרשמו לניוזלטר שלנו ועדכונים חמים, מדריכים וטיפים מאנשי המקצוע המובילים בארץ אצלכם במייל, ללא ספאם וללא הטרדות.

אורן שץ
אורן שץ
אורן שץ הוא המייסד ויו"ר חברת אס.אי.או ישראל. אורן הוא מומחה קידום אתרים מן המובילים בארץ, עם מעל 16 שנות נסיון בנושאי שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופיתוח בארץ ובחו"ל. אורן מרצה בכנסים וסמינרים בנושא קידום אתרים ושיווק באינטרנט, ומהווה כתובת ראשונה לכל שאלה הדורשת מומחה קידום אתרים רציני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד קצת ואתם בדרך לקידום אתרים טוב יותר

מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן