הבלוג של SEO ישראל

פיירפוקס מגדיל את נתח השוק שלו

במאמר שפורסם באתר infoworld, מוצגים נתונים המראים כי דפדפני פיירפוקס הגדילו בחודש יוני את נתח השוק שלהם, בהמשך למגמה דומה בחודשים הקודמים. הדפדפן תפס נתח שוק של 8.71% מול 8.0% בחודש הקודם. נתח השוק של מיקרוסופט ירד מ-87.23% ל-86.56%.

מאז תחילת השנה גדל נתח השוק של פיירפוקס בבין חצי אחוז לאחוז כל חודש, בעיקר על חשבון האקספלורר.

המידע נאסף באמצעות חברת netapplications.com, המספקת שירותי סטטיסטיקה למעל 40,000 אתרים.

מידע זה חשוב בעיקר משום שבעלי אתרים רבים אינם מבצעים כיום בדיקה של האתר שלהם בדפדפן פיירפוקס, ומאחר וקיימים הבדלים בינו לבין האקספלורר, אתרים שונים עלולים להיראות בצורה לא טובה. נתח שוק של כמעט 10% הוא קבוצת משתמשים שבהחלט כדאי להתייחס אליה.

לי באופן אישי יש שתי הערות על הנושא:

  • בארץ אחוז השימוש בפיירפוקס נמוך בהרבה מאשר בעולם
  • השימוש בפיירפוקס נפוץ בעיקר בקרב אנשי מחשבים מקצועיים, ולא בקהל הרחב, ולכן אתרים הפונים לקהל הרחב פחות בעייתיים מאתרים לאנשי מחשבים
נשארים בלופ

הרשמו לניוזלטר שלנו ועדכונים חמים, מדריכים וטיפים מאנשי המקצוע המובילים בארץ אצלכם במייל, ללא ספאם וללא הטרדות.

אורן שץ
אורן שץ
אורן שץ הוא המייסד ויו"ר חברת אס.אי.או ישראל. אורן הוא מומחה קידום אתרים מן המובילים בארץ, עם מעל 16 שנות נסיון בנושאי שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופיתוח בארץ ובחו"ל. אורן מרצה בכנסים וסמינרים בנושא קידום אתרים ושיווק באינטרנט, ומהווה כתובת ראשונה לכל שאלה הדורשת מומחה קידום אתרים רציני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד קצת ואתם בדרך לקידום אתרים טוב יותר

מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן