זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל הודיעו על מספר שינויים ב-Webmaster Tools אותם כדאי להכיר.

השינוי הראשון הינו שיפור הכלי המאפשר לבעל האתר לראות את החיפושים בגוגל עבורם הופיע האתר שלו והחיפושים עבורם לחצו הגולשים על התוצאה המובילה אל האתר שלו. עד היום איפשר הכלי לראות את החיפושים הללו  עבור תקופה שהוגדרה מראש על-ידי גוגל (שבעת הימים האחרונים). עכשיו נוספה האפשרות לראות את התוצאות עבור תשע תקופות זמן שונות:

  • לפני שישה / חמישה / ארבעה / שלושה / שני חודשים (חודש שלם)
  • חודש שעבר (חודש שלם)
  • לפני שלושה שבועות או שבועיים (שבוע בלבד).
  • השבוע הנוכחי (שבוע בלבד).

להבדיל מכלים כמו גוגל אנליטיקס, הכלי של גוגל מאפשר לראות גם באילו חיפושים האתר הופיע ולא רק באילו חיפושים גולשים לחצו בפועל על הקישור אל האתר.

בנוסף הוסיפו בכלי את האחוז אותו תפסה כל מילת חיפוש מבין החיפושים. כמו-כן גוגל מדווחים כי הם שיפרו את רעננות המידע המוצג, והוא כעת מתעדכן ברמה יומיומית.