הבלוג של SEO ישראל

כלי ניתוח חדש למילות מפתח בגוגל אדוורדס

פונקציה חדשה שנוספה לאחרונה במערכת גוגל אדוורדס מאפשרת למפרסמים לגלות נתונים מפורטים לגבי מילות המפתח השונות. המידע המעניין ביותר הינו מידע מפורט יותר אודות מדד האיכות (quality score) אותו הגדיר גוגל עבור כל מילת מפתח במסע הפרסום. הפונקציה החדשה נקראת "ניתוח מילת מפתח" (Keyword Analysis).

דף ניתוח מילות המפתח החדש מציג ניתוח של מדד האיכות שניתן למילת מפתח מסויימת, וכיצד משפיע מדד זה על הופעת (או אי הופעת) מודעות עבור מילת המפתח בתוצאות החיפוש של גוגל. הדף החדש נותן מידע לגבי השפעת איכות דף הנחיתה של המודעה והשפעת ההתאמה בין המודעה לבין מילת המפתח על מדד האיכות שלה. הדף החדש גם מציע הצעות כיצד לשפר את מדד האיכות של המילה.

בכדי להיכנס אל הדף החדש יש ללחוץ על כפתור הזכוכית מגדלת ליד אחת ממילות המפתח במסע הפרסום, ואז ללחוץ על הקישור "פרטים והמלצות" (Details and recommendations).

נשארים בלופ

הרשמו לניוזלטר שלנו ועדכונים חמים, מדריכים וטיפים מאנשי המקצוע המובילים בארץ אצלכם במייל, ללא ספאם וללא הטרדות.

אורן שץ
אורן שץ
אורן שץ הוא המייסד ויו"ר חברת אס.אי.או ישראל. אורן הוא מומחה קידום אתרים מן המובילים בארץ, עם מעל 16 שנות נסיון בנושאי שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופיתוח בארץ ובחו"ל. אורן מרצה בכנסים וסמינרים בנושא קידום אתרים ושיווק באינטרנט, ומהווה כתובת ראשונה לכל שאלה הדורשת מומחה קידום אתרים רציני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד קצת ואתם בדרך לקידום אתרים טוב יותר

מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן