זמן קריאה: 2 דקות

היום היה לי הכבוד להשתתף במפגש נטוורקינג בנושא שיווק באינטרנט שאורגן על ידי איתי פז (Digital Marketing Newsletter) בסניף ארומה בבית התפוצות. במפגש נכחו (לדעתי) מעל 100 איש, והוא מוכיח שאיתי הוא כיום האדם המחובר ביותר בתחום שיווק השותפים בארץ, ושביכולתו להרים אירועים איכותיים עם נוכחות מרשימה בקלות מעוררת כבוד. עד כמה שהבנתי, בכוונתו של איתי להפוך את המפגשים הללו למסורת, בתכיפות של פעם בחודש, ולא נותר לי אלא לברך על היוזמה הברוכה, במיוחד לאור העובדה שכנס האפיליקון הבא עדיין נראה רחוק מאד (אם בכלל…)

המפגש החל בפאנל בו היה לי הכבוד לקחת חלק, בו השתתפו גם יגאל פינס (האיש והפיג'מה), שביט גפן (קליק-און), עמרי גונן (wesell), ורן ארוסי (קליקים). הפאנל החל בטיפים אותם נתנו משתתפי הפאנל לקהל הנוכחים. הטיפים אותם בחרתי להציג היו שניים: לא להתעלם משוק תוכניות השותפים בארץ (המתפתח בצעדי ענק) המהווה שוק בתחרות נמוכה באופן יחסי, וחשיבות השימוש בקידום אתרים אורגני בגוגל ככלי ל-"בחינת המים" בתחומים שונים לפני הכנסת השקעה בדמות תנועה ממומנת (PPC), ששימוש בה ללא בדיקת יכולת ההמרה של האתר עשוי ליצור הפסדים כספיים למי שאינו מומחה בתחום. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאיתי על שהזמין אותי להשתתף בפאנל מכובד זה!

אני לא בטוח שאיתי צפה את כמות הנוכחים במפגש, מאחר והמקום היה מלא מפה לפה, מה שהקשה על שמיעת המשתתפים בפאנל (ואת שאלות השואלים), במיוחד לאור קולות השיחה של האנשים שניצלו את זמן הפאנל לנטוורקינג. עם זאת, אני חושב שהפאנל המגוון איפשר מתן תשובות מאוזנות, תוך מתן זוויות מבט שונות על הנושאים שנדונו.

רשתות השותפים (קליקאון ו-wesell) הופיעו לאירוע בנוכחות מרשימה, עם צוותים מתוגברים וחולצות אחידות, מה שתרם (לדעתי) לתחושה כי התחום לוקח את עצמו ברצינות. העובדה שקיימת כיום תחרות בתחום זה מעוררת את המודעות לנושא, משפרת את מצבם של המשווקים המעוניינים להתמקד בשוק המקומי ומגדילה את היצע תוכניות השותפים המוצעות למשווקים. אם אתם עדיין לא רשומים, אז ניתן להרשם לרשתות השונות כאן:

בסיום הפאנל נוצרו קבוצות שיחה ונטוורקינג רבות, שנשארו עד שמפעילי המקום הכריזו כי הם חייבים לסגור את בית הקפה. שמחתי לפגוש בקהל שותפים, לקוחות, תלמידים, וקולגות. תודה לכל מי שניגש לומר שלום!

אם לא יצא לכם להשתתף במפגש הנוכחי, וברצונכם לקבל עדכונים על מפגשים בעתיד, ניתן להרשם לקבלת עדכונים על פגישות בעתיד בקישור הבא.