זמן קריאה: 3 דקות

בסוף חודש יולי 2016 גוגל הציגו ארבעה שינויים גדולים במערכת הפרסום שלהם, מודעות חדשות ברשת החיפוש, מודעות רספונסיביות ברשת המדיה, שליטה במחיר לקליק עבור סוגי מכשירים שונים, ופרסום במערכת המפות של גוגל.

השינוי המסקרן ביותר הוא במודעות התמונה החדשות שלהן יתרון משמעותי בהשוואה לקודמות, בבולטות ובהתאמה לגדלי המודעות והבאנרים השונים. בכל פעם שיוצרים מודעה רספונסיבית חדשה היא מוצגת בשלוש תצוגות שונות: מודעת טקסט, מודעת תמונה ומודעה מסוג Native הדומה מאוד למודעות תוכן ממומן.

מודעות רשת המדיה החדשות בהשוואה לישנות:

מודעות חדשות מול ישנות
מקור תמונה: http://www.business2community.com

יתרונות מרכזיים למודעות החדשות:

  1. מודעות מעוצבות ללא ידע בעיצוב – יצירת המודעות החדשות לא דורשת ידע בתוכנות גרפיקה או תשלום למעצב מקצועי ובכל זאת מאפשרת ליצור מודעה מעוצבת המותאמות לגדלים שונים באופן אוטומטי.
  2. מאגר תמונות חינמי – עומד לרשותכם מאגר תמונות חינמי מתוך המערכת עצמה, הוא אומנם לא מתחרה במאגר התמונות שפייסבוק מציעה למפרסמים אך הוא יכול לתת לכם מענה מספק.
  3. מודעה ארוכה יותר – בהשוואה למודעות הטקסט ברשת המדיה, המודעות החדשות מכילות יותר מקום לטקסט ומאפשרות יותר שליטה בתוכן המודעה.
  4. התאמה רספונסיבית – המודעות החדשות מותאמות טוב יותר לסוגי תוכן שונים ולגדלי באנרים מגוונים.
  5. עיצוב משופר – מודעות מסוג Native דומות מאוד למודעות תוכן ממומן ולכן הן נראות פחות מאיימות עבור גולשים שסובלים "מעיוורון באנרים".

כיצד יוצרים מודעות רספונסיביות חדשות?

  1. נכנסים לקמפיין ברשת המדיה ובוחרים במודעה רספונסיבית
    איך ליצור מודעה רספונסיבית חדשה
  2. כותבים מודעה חדשה:
    איך ליצור מודעה רספונסיבית חדשה

ההמלצות שלי:

  • נסו לשלב את המודעות החדשות כחלק מהבאנרים ומודעות הטקסט הקיימים בקמפיין ובדקו האם הן מקבלות תוצאות טובות יותר.
  • נסו ליצור שתי גרסאות שונות למודעה החדשה שלכם עם הבדל אחד בלבד, לדוגמא שינוי הכותרת בלבד או התמונה בלבד כדי שתוכלו להבין טוב יותר את הקהל שלכם ולתקן את המודעה הפחות מוצלחת בהמשך.
  • המודעות החדשות מכילות יותר מקום לטקסט, נסו לכתוב מודעות חדשות עם קריאטיב שונה המציגות את היתרונות של המוצר טוב יותר מהמודעות הקודמות.
  • בחרו תמונה מושכת שתתפוס את תשומת לב הגולש והוסיפו את הלוגו של החברה.