קידום אתרי מסחר שיביא לכם יותר מכירות

קידום אתרים אורגני בשילוב שיפור יחס המרה למקסום של המכירות באתר הסחר שלכם

קידום לאתרי מסחר בשילוב CRO

קידום אתרי סחר (איקומרס) מבוצע לשם מטרה אחת מובהקת – להגדיל את המכירות בעסק. המיקומים והטראפיק הם רק אמצעי, לכם אכפת רק ממכירות. וגם לנו.

כשאנחנו מקדמים אתרי מסחר, אנחנו לא רק מקדמים אותם. אנחנו גם משפרים את המדידה באנליטיקס, כדי שיהיה לנו את הדאטה שנחוץ להגדלת את המכירות שלכם, ואנחנו גם עובדים על שיפור יחסי ההמרה באתר שלכם כדי שתראו יותר הכנסה מכל משתמש. מומחי האנליזה וה-CRO שלנו עומדים לרשותכם.

מה תקבלו כשתקדמו אתר איתנו
(חוץ מעליות במיקומים)

יועצ/ת שיווק דיגיטלי אישיים

יועצ/ת שיווק שילוו אתכם לאורך כל הדרך, משלב קביעת היעדים ועד לביצוע ועמידה ביעדים. שירות מקצועי ואישי בטלפון, מייל ו-whatsapp.

שיפור המדידה באנליטיקס

נגדיר יעדים, פילטרים ופאנלים באנליטיקס כדי שנוכל למדוד מה שקורה באתר בצורה מדויקת יותר. אין לכם מעקב איקומרס באתר? נעזור גם עם זה.

שירות שיפור יחס המרה כלול!

שיפור תהליך הרכישה באתר והגדלת יחס ההמרה להגדלת מכירות מכל ערוצי התנועה, ללא עלות נוספת!

דיווחים ועדכונים שוטפים

לא תצטרכו לשאול מה עשינו החודש. אנחנו נוודא שתהיו בלופ ותמיד מעודכנים בנעשה - משיחות שבועיות, דרך דוחות ופגישות פרונטליות - הכל שקוף, הכל מדווח.

ידע ושיטות קידום יחודיות

הנסיון שלנו מדבר בעד עצמו. ב-16 שנות הפעילות שלנו אין בעיה שכבר לא ראינו ופתרנו, אין סוג אתר שלא קידמנו בהצלחה

דוחות מהממים באקסל

דוחות מפורטים באקסל, כדי שתוכלו לנתח ולשחק עם הנתונים, להציג אותם להנהלה ולדעת מה קורה באתר, מהם המוצרים הכי רווחיים שלכם ואת החזר ההשקעה על ערוצי התנועה השונים שלכם.

שאלות ותשובות

בד"כ אסטרטגיית קידום אתרי סחר נשענת על קידום מספר סוגי דפים שיביאו איתם את מרבית הטראפיק והמכירות:

  • דפי קטגורית מוצרים (למשל: "נעלי גברים")
  • דפי מוצר (למשל: טלויזיה LG 55 אינטש דגם…")
  • דפי מותג בשילוב קטגוריית המוצרים (למשל: "נעלי גברים אדידס")
  • דפי תוצאות סינון/חיתוך נוספים (למשל: "שטיחים בצבע כחול")
  • מאמרים ומדריכי קנייה 

אתרי סחר נדרשים לעמוד בדרישות מחמירות של גוגל ולהתאים עצמם לרצונות ולהעדפות הגולש. יש לשים דגש למהירות האתר, לרספונסיביות במובייל, להצגת תמונות באיכות גבוהה ולפרמטרים נוספים הכרחיים כדוגמת מחירים ופרטי העסק בצורה נוחה וגלויה לגולש.

בנוסף, האתר חייב להיות מאובטח ולהציג שקיפות מלאה לגולש בתהליך הרכישה.

כתובות ה-URL באתרים אלו בעלות תפקיד חשוב בהצגת היררכיית האתר הן לגוגל והן לגולש, חיתוך מיקום הגולש באתר והסבר על מהות העמוד. מאחורי בחירת ה-URL וצורת הצגת העמודים עומדת בניית אסטרטגיה מורכבת וחשובה לאתר e-commerce.

כן. אנו עובדים עם מספר מערכות שונות שיודעות לספק מידע על כל הגולשים וההתנהגות שלהם באתר, המקור ממנו הגיעו, סך המכירות והמוצרים שנמכרו ועוד. הנתונים האלה עוזרים לנו ולכם להשתפר.

אנחנו עובדים עם כל הפלטפורמות הזמינות – WooCommerce, Shopify, Magento, Konimbo וכל פלטפורמה אחרת, אם בקוד פתוח או במערכת סגורה.

עוד קצת ואתם בדרך לקידום אתרים טוב יותר

מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן