הליך אנליזה משקף במדוייק את התנהגות הגולשים באתר שלכם, ומעמיד זכוכית מגדלת על ההשפעה של המקורות השונים מהם מגיעים הגולשים, והאפקטיביות של כל כפתור, טקסט ותמונה באתר. כשיודעים את הנתונים הנכונים, קל לקבל את ההחלטות הנכונות.

האתר שלכם יודע

הידע הרב ביותר הקיים בכל אתר הוא זה שבכלל נסתר מעיני הקהל. ממש כך: כל אתר אינטרנט מכיל מידע רב על המקורות האינטרנטיים מהם מגיעה אליו תנועה, על מסלול הגלישה באתר של הגולשים השונים, צמתים באתר, החלטות, מוקדי התעניינות ומוקדי התעלמות של הגולשים שבו. "מה שלא ניתן למדידה לא ניתן לניהול" כך אמר פיטר דרוקר, ובדיוק בשביל זה אנחנו מספקים לכם אנליזה מלאה ומקיפה, המעבירה לכם את המידע הדרוש לקבלת החלטות נכונה, אפילו בזמן אמת.

התקנתם את גוגל אנליטיקס? זה ממש לא מספיק

ארגונים וחברות רבים מקבלים החלטות המסתמכות על נתונים שעלו בבדיקה פשוטה של דו"ח גוגל אנליטיקס, אולם זו מספקת פעמים רבות נתונים חלקיים ולא מדוייקים.

לעיתים מתקיים מצב שבו גולש בודד באתר נספר באופן כמספר גולשים שונים, או שהוא לא נספר כלל, לפעמים מתבצעת ספירה, אך ללא גולש אמיתי שגלש בפועל באתר, ועוד ועוד.

האם ניתן להגיע לנתונים אמינים? בוודאי שכן, אך אנו חייבים לוודא כי אנו מודדים את נתוני האתר בצורה מדוייקת ומהימנה. רק נתונים מדוייקים יאפשרו לנו לקבל החלטות איכותיות.

הגדרת מטרה - KPI

בכדי למדוד את הישגי האתר יש להגדיר בתחילה מה ייחשב עבורנו כהישג. בין אם זו יצירת קשר, רכישת מוצר, השגת זמן חשיפה גבוה, שיתוף ברשתות חברתיות או כל יעד אחר – המדידה מתחילה מהגדרה מדוייקת של מטרות האתר ומדידה מדוייקת של השגתן. בשפה המקצועית אנחנו קוראים לזה KPI (Key performance indicator).

גולשים, מאיפה באתם?

סימון מדוייק של גולשים שהגיעו ממקורות תנועה שונים מאפשר השוואה בין מאפייני הגלישה של קהלים מכל מקור ומקור, מאפשר לנו לגלות את רמת האפקטיביות של כל אמצעי הפרסום והשיווק המפנים תנועה לאתר.

למצות את גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא כלי נהדר כאשר מנצלים את מגוון האפשרויות שהוא מציע באופן מיטבי. התאמת ההגדרות השונות של גוגל אנליטיקס, איפיון דוחות ממוקדים בהתאם למטרותיכם, הגדרת התראות והדרכה על שימוש מתקדם, יעלו בקלות את רמת הידע והתובנות אותם תפיקו מן הכלי אודות האתר שלכם.

מאבחנים כל פרט באתר

מאחורי כל פינה באתר מסתתרת תובנה, ולכן אנחנו מקפידים לבחון את האתר שלכם בכלים שונים ולהפיק את מירב האינפורמציה. ככל שנמדוד ונבחן את התנהגות הגולש בצורה מדוייקת יותר, כך נוכל להבין אותו בצורה מעמיקה יותר.

  • על אילו כפתורים ובאנרים לוחצים הגולשים באתר?
  • אילו קבצים הגולשים מורידים?
  • על אילו קישורים המפנים אל אתרים אחרים לוחצים הגולשים?
  • מה ההבדל בין מאפייני הגלישה של גולשים המגיעים ממקורות שונים?
  • אילו אזורים באתר תורמים להשגת המטרות שלנו ואילו פוגעים בהשגתן?
  • באילו חלקים באתר הם מתמקדים וממה מתעלמים?
  • האם הגולשים שלנו משתמשים במכשירים ומחשבים שונים בעת גלישתם באתר?

האנליזה מתייחסת לשאלות אלו ורבות אחרות, ומטרתה לשקף לכם באופן הצלול ביותר את המתרחש באתר, ולזהות את השפעתו של כל פרט: טקסט, תמונה, כפתור ועוד.

יש לנו המלצות בשבילכם

לאחר שלב האנליזה, נוכל לסייע לכם על-ידי גיבוש המלצות לפעולות שישפרו את הישגי האתר וביצוע ניסויים שונים בכדי לעשות זאת. את ההמלצות ניתן לנסות באמצעות מבחני ההשוואה השונים. גם בשלבי מימוש המסקנות, אנו ממשיכים להשתמש בכלי האנליזה ולהעמיד כל פרט תחת זכוכית מגדלת.

להצעת מחיר ופרטים 073-2240000
שלחו לנו מייל info@seoisrael.co.il