חדשות קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

עדכון גוגל לעמוד תוצאות חיפוש תמונות – שכפולים וכוונת גולש
ב-11/02/2021, פרסמה גוגל בחשבון הטוויטר Google SearchLiasion כי במהלך חודש נובמבר 2020, גוגל ביצעה שני שינויים חשובים בהצגת תוצאות של

גוגל הוסיפו ב-Search Console מידע מהכרום על כניסות דרך ה-Discover
בתחילת חודש פברואר 2021, גוגל הודיעו בבלוג Search Central כי אזור ה-Discover ב-Search Console כעת מציג מידע לא רק מהאפליקצית

google תתחיל להשעות אתרי איקומרס שיציגו מחיר גבוה יותר בקופה
google הודיעה כי החל מה-6 באפריל 2021 אתרים בהם יוצג מחיר גבוה יותר לגולש במהלך תהליך הרכישה, מהמחיר שהוצג ב-google

קידום אתרי WIX – בחינת מצב מחודשת
מומחי SEO רבים ברחבי העולם מחזיקים בטענה שאתרי wix ו-SEO לא הולכים ביחד. ב-WIX ללא ספק מודעים להנחה הרווחת, ובשנים

טיפ למתקדמים: זליגת מדידה בין האפליקציה לבין האתר בגוגל אנליטיקס
האם יתכן שמדידת התנועה באפליקציה שלכם זולגת גם אל דוחות אתר האינטרנט, ובכך הופכת את הנתונים לשגויים ומנופחים? במאמר זה

אתם יושבים? גוגל החזירה את "Request Indexing" בכלי Search Console
כחודשיים וחצי לאחר שגוגל הסירה את האפשרות לשלוח עמוד לאינדוקס ידני בכלי ה-Search Console, כעת, 23/12/2020, גוגל הודיעה כי ניתן

כלי Google Structured Data Testing Tool עובר מגוגל ל-Schema.org
ב-15/12/2020, פרסמה גוגל בבלוג שלה עדכון חשוב מאוד לאנשי ה-SEO בנוגע לכליGoogle Structured Data Testing Tool. מה קרה עד כה?

עדכון ליבה דצמבר 2020 נכנס לתוקף
גוגל הכריזו על עדכון הליבה של דצמבר 2020 ("December 2020 Core Update"). העדכון התחיל להיכנס לתוקף ביום חמישי בערב, סביב

יש תאריך להפעלת "אלגוריתם חווית הגולש" של גוגל – מאי 2021
בחודש מאי האחרון הכריזו אנשי גוגל על הכנסתם של קבוצת גורמים חדשה לנתונים המשמשים לדירוג האתר. המשותף לקבוצת הנתונים הוא

רשמי: גוגל מפסיקה לתמוך ב-Data-Vocabulary
ב-30/10/2020 פרסמה גוגל בחשבון הטוויטר Google Webmasters ציוץ על כך שהחל מתאריך 29/01/2021 היא מפסיקה לתמוך ב-Data-Vocabulay לכלי של גוגל

מדריך: איך לחסום ספירת כניסות לאתר כאשר עובדים מהבית דרך Google Tag Manager
בשל נגיף הקורונה, חברות רבות בישראל ובעולם עברו לעבודה מהבית. ישנן חברות שעברו לעבודה מהבית בצורה קבועה. בעולם ה-SEO, העבודה

מיקרוסופט פותחת את Clarity לקהל הרחב
בדצמבר 2018 הכריזה חברת מיקרוסופט על כלי חדש בשם קלריטי (Clarity) שנועד לאפשר הצגה של האינטראקציה של הגולש עם האתר.