המרכיב החשוב ביותר באתר אינטרנט הוא… הגולשים. אנו בוחנים את מקורות הגעת הגולשים, את המאפיינים השונים של תוצאות הכניסה לאתר מכל מקור ומקור. כך ניתן לזהות את מידת האפקטיביות של כל אמצעי הקידום והפרסום של האתר, ולוודא שאלו פונים לקהלים הנכונים.
המחקר ממשיך בתוך האתר: באילו חלקים באתר הגולשים מתמקדים, ממה מתעלמים, מה גורם לעזיבה ומה מוביל לביצוע פעולה, על אילו כפתורים וקישורים הגולשים מקליקים ועל אילו לא? על שאלות אלו ורבות אחרות, המעבדה שלנו בודקת תוך שימוש באמצעים השונים: מפות חום המאפשרות לנו לזהות את תנועות העכבר של הגולשים, גוגל אנליטיקס, כלי מנהל האתרים, הקלטת סשני גלישה ועוד.