Web Analytics

שירותי ווב אנליטיקס המנתחים התנהגות גולשים

להיכנס לראש של הגולשים שלכם

לנתח להבין ולדעת מה הגולשים עושים

יותר מכירות ויותר לידים
שיפור הפונקציונליות של האתר

בדיקת יעילות קמפיינים ממומנים

לנתח, ללמוד ולהפיק את המירב מהתנהגות הגולשים

אם הייתם יכולים לבחור יכולת-על, היא בוודאי הייתה היכולת לראות אל תוך האתר שלכם. מה הגולשים קוראים? איפה הם מתעכבים? האם הפרסומים שלכם עושים את העבודה ומה גורם לגולשים לנטוש לפני שלב התשלום? או בקיצור – מה צריך לשפר כדי להוביל את הגולש לעשות את הפעולה הנכונה לנו? שירות ווב אנליטיקס (Web Analytics) הוא למעשה הרנטגן של האתר שלכם, ובוחן את התנהגות הגולשים החל מרגע כניסתם לאתר ועד לרגע יציאתם ממנו. המידע הזה שווה לא פחות מזהב וממנו אפשר לשפר תהליכים כדי להגדיל רווחים.

מתי יש צורך בשירותי מדידה?

מנהל/ת פרויקטים SEO

כשרוצים להגדיל מכירות ולידים ולשפר את האיכות שלהם

מומחי קידום אתרים

כשמעוניינים לשפר יחסי המרה ולברר מדוע לקוחות "נוטשים עגלה"

SEO טכני

כשמנהלים קמפיינים פרסומיים ורוצים לבדוק את היעילות שלהם באופן מדויק

מה שלא ניתן למדידה, לא ניתן לניהול

את המשפט הזה אמר פיטר דרוקר, אבי תורת הניהול המודרנית, ולנו לא נותר אלא להסכים. את המידע הרב שנצבר באתר שלכם אנחנו מסכמים לכם בדו"ח מפורט ומעמיק, ממנו ניתן לגזור תוכנית עבודה לשיפור האתר שלכם במגוון היבטים – איכות האתר ומהירות הטעינה, איכות התוכן, דפי אתר "שבורים" ועוד. התוצאה שתתקבל היא אתר מותאם ומעניין לגולש וערוצי שיווק שמותאמים למסרים ולקהל היעד, מה שיוביל להגדלת מכירות וללידים איכותיים.

לבדיקת התאמה ותיאום פגישת ייעוץ ללא תשלום

שאלות ותשובות בנושא ווב אנליטיקס

  • בדיקת תקינות הטמעת האנליטיקס והטאג מנג'ר (Tag Mnager) באתר.
  • שירות שיפור יחס המרה
  • בניית דוחות מותאמים אישית באנליטיקס שלכם.
  • בניית דשבורדים ייעודיים להסתכלות מקיפה ורחבה על הדברים החשובים לכם מהאתר.
  • הטמעות מיוחדות באתרים כמו הטמעת Google Tag Manager, Enhance Ecommerce ועוד.

גם לאתרי תדמית ותוכן יש מטרה. יצירת קשר, השארת פרטים בטופס, השגת זמן חשיפה גבוה, לחיצה על קישורים, שיתוף מאמרים ומידע ברשתות החברתיות ועוד. כל אתר שיש לו מטרה סופית מוגדרת, יכול להיעזר בשירות הנפלא הזה.

  • על אילו כפתורים ובאנרים לוחצים הגולשים באתר?
  • אילו קבצים הגולשים מורידים?
  • על אילו קישורים באתר הגולשים לוחצים?
  • מה ההבדל בין מאפייני הגלישה של גולשים המגיעים ממקורות שונים?
  • אילו אזורים באתר תורמים להשגת המטרות שלנו ואילו פוגעים בהשגתן?
  • באילו חלקים באתר הגושלים מתמקדים וממה הם מתעלמים?
  • האם הגולשים שלנו משתמשים במכשירים ומחשבים שונים בעת גלישתם באתר?
  • אפשרות לניטור קהלי מטרה – טווחי גילים, מין הגולשים, אזורי מגורים ועוד.

אנו מציעים שירות Web Analytics על ידי אנליסטים ברמה גבוהה ומפיקים לכם דו"ח מפורט, דרכו תוכלו להכיר את נקודות החולשה והחוזק של האתר שלכם ולהבין כיצד לסלול את הדרך לאתר שעושה את העבודה עבורכם. בהמשך, אנו יכולים להציע לכם לטפל בעבורכם בחולשות שזיהינו. אנו מסייעים ומייעצים אודות גיבוש המלצות לשיפור הישגי האתר ומבצעים ניסויים שונים על מנת לבחון הישגיות.

עוד קצת ואתם בדרך לקידום אתרים טוב יותר

מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן