זמן קריאה: < 1 דקות
לאחרונה התרחשו שני שינויים בגוגל אדוורדס, שכדאי שתדעו עליהם:
1. הרקע של המודעות המודגשות המופיעות מעל לתוצאות האורגניות שינה צבע מכחול לצהוב/קרם(קוד #FFF9DD). כעת הצבע דומה יותר לרקע הלבן של התוצאות האורגניות, לכן סביר יותר שגולשים לא ישימו לב שמדובר במודעות ממומנות.
2. כדי ללחוץ על לינק, יש צורך לעמוד על הכותרת עצמה, בעוד שבעבר היה צריך רק ללחוץ על כל מקום באזור המודעה. לטענת גוגל זה נועד בכדי למנוע לחיצות שנעשו בטעות.
