זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל מאפשרים מעתה למפרסמים המעוניינים להשתמש במיקוד לפי אתרים בעת בניית מסע פרסום בגוגל לבחור את האתרים גם לפי הקטגורייה שלהם מבחינת נושא האתר. את הבחירה ניתן לבצע מעתה בדף "זהה אתרים" בעת יצירת מסע פרסום ממוקד אתרים, או בעת שינוי מסע פרסום קיים (על-ידי לחיצה על "הוסף אתרים" בדף סיכום מסע הפרסום).

שיטת בחירת האתרים החדשה מצטרפת אל השיטות שכבר היו קיימות: ציון כתובת האתר הרצוי, כתיבת מילות מפתח הרלוונטיות לאתרים הרצויים או בחירת הנתונים הדמוגרפיים הרצויים.

הקטגוריות החדשות נראות אולי שימושיות, אך הן לוקות בחסר בעת נסיון לזהות אתרים בעברית העוסקים בנושא מסויים. כרגע, רוב האתרים המופיעים בכל קטגוריה הינם באנגלית.