זמן קריאה: < 1 דקות
מחקר שפורסם על ידי פורסטר,US Interactive Marketing Forecast, 2007 to 2012, ושקראתי עליו כאן, חוזה כי בתוך 5 שנים כל תחום השיווק יהפוך להיות אינטראקטיבי.
המאמר שסוקר את המחקר עולה על כמה נקודות מעניינות:
- הוצאות הפרסום בארה"ב ברדיו, בעיתונים ובטלוויזיה מראות מגמה של ירידה, בעוד שהוצאות באינטרנט עלו בכ-18 אחוז.
- הצמיחה בשיווק אינטראקטיבי תתרכז ב-4 תחומים מרכזיים: שיווק במנועי חיפוש (SEM), מודעות וידאו באינטרנט, רשתות חברתיות ושיווק בסלולרי.
- לפי המאמר, עלייה זו של הפרסום האינטראקטיבי, שיעלה מ-8% מתקציב הפרסום ל-18%, יוביל בהכרח למה שנקרא – In House SEO. זאת אומרת שחברות יעסיקו מומחים בתחום קידום אתרים שיעבדו מתוך הארגון.
סביר שזה יגרום להמשך שגשוג של קורסים שונים בתחום קידום אתרים, ולהכרה של ארגונים בחשיבות הקידום באסטרטגיית השיווק שלהם.
