זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל שינו את הדף המספק נתונים לגבי קבוצות מודעות מסויימת במערכת גוגל אדוורדס (לאחר שדף זה הפך עמוס מאד במידע עם הזמן). מעתה התצוגה מורכבת משלושה טאבים, שכל אחד מהם מציג נתונים שונים לגבי קבוצת המודעות:

  • טאב סיכום – מציג את נתוני הביצועים הכללים של קבוצת המודעות לפי חלוקה לרשת התוכן ורשת החיפוש של גוגל.
  • טאב מילות מפתח – מציג את נתוני הביצועים של מילות המפתח השונות בקבוצת המודעות, כולל עריכת המילים הקיימות והוספת חדשות.
  • טאב אתרים – מציג את נתוני הביצועים של אתרים שונים ברשת התוכן של גוגל (מוצג במקום טאב מילות מפתח במסעות פרסום ממוקדי אתרים).
  • טאב תוכן מודעות – מציג את נתוני הביצועים של הטקסטים השונים של המודעות במסגרת קבוצת המודעות. ניתן לערוך ולהוסיף טקסטים חדשים מטאב זה.

במידה ואתם מעוניינים לראות את כל המידע על דף אחד, אז קיים קישור בתחתית הדף המאפשר לעשות זאת.

גם הכלי לבחירת תקופת התצוגה השתנה, ועתה יש ללחוץ על קישור "שנה את הטווח" ("change range"), ואז לבחור את טווח הזמן להצגת הנתונים הרצוי.