זמן קריאה: 2 דקות

גוגל ביצעו לפני מספר ימים שינוי במערכת גוגל אדוורדס הכולל מספר שינויים קטנים רב.

השינוי הראשון בו הרגשתי הוא שינוי של שיטת ההצגה של דף היעד של מילות החיפוש השונות. בעקבות השינוי, יש לבצע לחיצה על קישור "הגדרות" בכדי לראות את דף היעד של מילת החיפוש:

לחיצה על קישור "עריכה" מעלה את דף הגדרות המאפשר שינוי של דף היעד עבור מילת המפתח ושל המחיר המירבי עבור אותה מילה. אנשי גוגל אומרים כי השינוי נועד בכדי להוסיף לשם משתנים נוספים בשבועות הקרובים.

שינוי נוסף בו הרגשתי הוא כי בעת יצירת מסע פרסום חדש, מציע גוגל לבחור מסע פרסום קיים, ולשאוב ממנו את ההגדרות אל תוך מסע הפרסום החדש (לחץ להגדלה):

גם כלי אומד התנועה קיבל מתיחת פנים, ומעתה הוא מציג נתונים מעט שונים. אם עד עתה מסר הכלי אומדנים במספרים מדוייקים, אז מעתה הכלי מספק מידע לגבי תחומים בלבד – מה שהופך את הכלי ליעיל הרבה פחות. בנוסף, הוסרה מעתה שורת הסיכום של הכלי (לחץ להגדלה):

אם מישהו הבחין בשינויים נוספים אשמח לשמוע על כך!