זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל אדוורדס מציעים מעתה אפשרות למפרסמים לבחור את האתרים בהן יופיעו הפרסומות שלהם בהתאם לחתך הדמוגרפי של הקהל שמבקר באתרים אלו. הפונקציה החדשה היא למעשה הרחבה של פונקציית ה-site targeting של גוגל.

על מנת לקבוע את החתך הדמוגרפי של כל אתר, עושים בגוגל שימוש בנתונים של comScore Media Metrix panel, המספק כ-22 פרטי מידע דמוגרפי על מבקרי אתרים שונים ברשת. עם זאת, בשלב זה גוגל מאפשר שימוש רק ב-5 פרטי מידע דמוגרפי בלבד:

  • מין
  • קבוצת גיל (18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55-64, 65+)
  • הכנסה שנתית של משק הבית ($0-14,999, 15,000-24,999, 25,000-39,999, 40,000-59,999, 60,000-74,999, 75,000-99,999, $100,000+)
  • השתייכות אתנית (לבן, שחור, אסיאתי/פסיפי, היספני)
  • האם יש ילדים במשפחה

בשלב זה האפשרות לבחור קהל יעד פועלת אך ורק במסעי פרסום הפועלים בשיטת site targeting, ובאתרים אמריקאיים בלבד.

הפונקצייה החדשה נועדה כנראה להתחרות בפונקציה דומה עליה הוכרז במסגרת מערכת msn adcenter לפני זמן לא רב.