זמן קריאה: < 1 דקות

Jensense מדווחת כי גוגל החלו ליצור קשר עם בעלי אתרים על מנת לצרפם לניסוי בו גוגל יאפשרו מעקב מעמיק יותר של המפרסם אחר החשיפות של הפרסומת שלו. הניסוי יתבצע על ידי מימשוק של מערכות באנרים חיצוניות (של חברות אחרות) אל תוך המערכת של גוגל אדסנס לשם ביצוע מדידה טובה יותר של אפקטיביות והחזר על השקעה.

מערכות הבאנרים החיצוניות יוכלו לשפר את המעקב אחר המשתמשים הצופים בפרסומות, כולל הכנסת cookie לצורך שיפור איכות המעקב. המודעות בהם יבוצע הניסוי הן מודעות גרפיות בלבד, ובמסעות פרסום בהם התמחור הוא לפי CPM, כלומר מסעות שהם site targeted.

דבר מעניין נוסף – לגוגל לא תהיה גישה אל המידע שיאסף על ידי אותן תוכנות חיצוניות.