זמן קריאה: 2 דקות

סקר TIM האחרון מצביע על עליה נוספת ברמת החשיפה של הגולש הישראלי לאתר גוגל ישראל, והיא עומדת עתה על 73.3% מן הגולשים היהודים מעל גיל 13, כך עולה מהסקר החצי-שנתי TIM של TNS/טלסקר אינטראקטיב, שנערך בדצמבר 2005.
שינויים משמעותיים נוספים: ירידה חדה בחשיפה של אתר סטארט (חמישה אחוזי ירידה), והופעה מרשימה של אתר יד 2 עם 8.9%, לאחר שלא הופיע בסקר הקודם כלל.
הסקר נערך בקרב מדגם ארצי של 1,700 משתמשי אינטרנט בגילאי 13+ מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. לנסקרים הוקראה רשימת אתרים, והם ענו האם ביקרו באתרים הללו במשך השבוע שקדם לעריכת הסקר.
הנה הרשימה המלאה:
| האתר | דצמבר 2005 |
יוני 2005 |
אחוז שינוי |
| גוגל google.co.il |
73.3% | 66.4% | +6.9% |
| וואלה walla.co.il |
61.2% | 57.3% | +3.9% |
| Ynet ynet.co.il |
44.3% | 44.1% | +0.2% |
| Hotmail/MSN | 37.4% | 35.8% | +1.6% |
| נענע nana.co.il |
29.6% | 30.6% | -1.0% |
| NRG מעריב nrg.co.il |
22.5% | 21.8% | +0.7% |
| תפוז tapuz.co.il |
19.7% | 19.8% | -0.1% |
| yahoo yahoo.com |
16.7% | 16.3% | +0.4% |
| One one.co.il |
15.5% | 12.6% | +2.9% |
| דפי זהב d.co.il |
11.7% | 11.2% | +0.5% |
| הארץ haaretz.co.il |
11.5% | 11.7% | -0.2% |
| דה מארקר themarker.co.il |
10.9% | 9.5% | +1.4% |
| גלובס globes.co.il |
9.8% | 10.2% | -0.4% |
| סטארט start.co.il |
9.6% | 14.9% | -5.3% |
| יד 2 yad2.co.il |
8.9% | – | חדש |
