זמן קריאה: 2 דקות

סקר TIM האחרון מצביע על עליה נוספת ברמת החשיפה של הגולש הישראלי לאתר גוגל ישראל, והיא עומדת עתה על 73.3% מן הגולשים היהודים מעל גיל 13, כך עולה מהסקר החצי-שנתי TIM של TNS/טלסקר אינטראקטיב, שנערך בדצמבר 2005.

שינויים משמעותיים נוספים: ירידה חדה בחשיפה של אתר סטארט (חמישה אחוזי ירידה), והופעה מרשימה של אתר יד 2 עם 8.9%, לאחר שלא הופיע בסקר הקודם כלל.

הסקר נערך בקרב מדגם ארצי של 1,700 משתמשי אינטרנט בגילאי 13+ מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. לנסקרים הוקראה רשימת אתרים, והם ענו האם ביקרו באתרים הללו במשך השבוע שקדם לעריכת הסקר.

הנה הרשימה המלאה:

האתר דצמבר
2005
יוני
2005
אחוז
שינוי
גוגל
google.co.il
73.3% 66.4% +6.9%
וואלה
walla.co.il
61.2% 57.3% +3.9%
Ynet
ynet.co.il
44.3% 44.1% +0.2%
Hotmail/MSN 37.4% 35.8% +1.6%
נענע
nana.co.il
29.6% 30.6% -1.0%
NRG מעריב
nrg.co.il
22.5% 21.8% +0.7%
תפוז
tapuz.co.il
19.7% 19.8% -0.1%
yahoo
yahoo.com
16.7% 16.3% +0.4%
One
one.co.il
15.5% 12.6% +2.9%
דפי זהב
d.co.il
11.7% 11.2% +0.5%
הארץ
haaretz.co.il
11.5% 11.7% -0.2%
דה מארקר
themarker.co.il
10.9% 9.5% +1.4%
גלובס
globes.co.il
9.8% 10.2% -0.4%
סטארט
start.co.il
9.6% 14.9% -5.3%
יד 2
yad2.co.il
8.9% חדש