זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל התחילו לבצע ניסויים בהוספת מיקומם של מפרסמים מקומיים על גבי מוצר המפות שלהם (Google Maps), ובכך הם מאפשרים למפרסמים להציג את עצמם בצורה גאוגרפית.

חיפוש אחר בתי מלון בניו-יורק מציג בנוסף לבתי העסק הרגילים, המופיעים כבלונים אדומים, גם בתי עסק המופיעים בתשלום, המסומנים בבלונים כחולים.

לחיצה על בלון כחול מעלה פופ-אפ של מידע, הכולל גם לוגו של המלון (חריגה מן הנורמה של גוגל – לוגו כחלק מן המודעה!).

הניסוי עובד בשלב זה בעיקר בניו-יורק, אך סביר כי הוא יורחב לאזורים אחרים.