זמן קריאה: < 1 דקות

לפני כחודשיים הגיעה גוגל לפשרה בתביעה כנגדה בדבר הונאות קליקים שבוצעו כנגד לקוחות גוגל (קליקים מרובים על מודעות אותם ביצעו המתחרים של המפרסם, וזאת מבלי שהמערכת של גוגל זיהתה את ההונאה). במסגרת הפשרה הקצתה גוגל 90 מיליון דולר לתשלומים עבור הונאות קליקים כנגד המפרסמים שלה.

רבים טענו כי פשרה זו מוציאה את גוגל מאד בזול, במיוחד אם מתחשבים בעובדה ש-30 מיליון דולר מתוך ה-90 הגיעו אל עורכי הדין כתשלום דמי טרחה.

מספר מפרסמים התארגנו כעת (כנראה ביזמת עורכי דין מהירי תגובה) להגיש בקשת ביטול לפסיקה הקודמה. את בקשת הביטול הם הגישו לאותו בית משפט בו התקבלה הפשרה. הבקשה צפויה להישמע במהלך דיון של יומיים ב-24 ביולי. סביר להניח שהמרוויחים הגדולים מכל העניין יהיו עורכי הדין…