זמן קריאה: 2 דקות

ב-20 ביוני 2007, במלון טל בתל אביב, ייערך כנס קידום אתרים ראשון בישראל, שמטרתו להפגיש בין אנשים העוסקים בקידום אתרים, שיווק באינטרנט ובניית אתרים. הכנס יאפשר לפגוש, להכיר, לשוחח ולצ'וטט עם אנשים מהתחום. אם עד כה רק דיברתם בטלפון עם מקדמים אחרים, כעת תוכלו להצמיד פרצוף לשם.

לאחר שפרסמתי אודות הכנס בפורום כלשהו מישהו כתב את התגובה האנטי-סוציאלית הבאה:

"לדעתי כיום הפרגון של מקדמי האתרים בינם לבין עצמם לא ממש גדול וחם על מנת ליצור מפגש מקדמי אתרים. "

למעשה, זו בדיוק הסיבה מדוע אנו עורכים את הכנס – על מנת לעודד את שיתוף הפעולה והעזרה ההדדית שכה חסרים בתחום זה. צריך להוציא מהראש את הרעיון שהדרך הנכונה לשווק באינטרנט היא לפעול לבד ולדרוס את המתחרים. אפשר להשיג הרבה יותר באמצעות החלפה הדדית של ידע, קישורים, וכרטיסי ביקור.

אנו מעוניינים שכנס זה יהיה הראשון מני רבים, ושלאחריו יבואו כנסים תקופתיים, עם מרצים/ות שונים/ות, והרצאות בנושאים שונים. לכנס זה ניסינו לארגן מרצים בולטים שירצו על אספקטים מגוונים ושונים בקידום אתרים ושיווקם.

המרצים הם:

  • רוני הורוביץ – האיש מאחורי מערכת רב-מסר, וכותב של ספרים בתחום השיווק באינטרנט.
  • יניב מיכאלי מחברת , Netwise, שאחראים בין היתר על שימושיות אתרי הממשלה.
  • ערן שצמן מחברת Daronet, החברה הגדולה בישראל לבניית אתרים.
  • אורן שץ – מנכ"ל חברת קידום אתרים SEO ישראל , והבוס שלי. אני יכול להעיד מישיבות הצוות אצלנו שאורן מעביר הרצאות מעשירות ומרתקות בנושא קידום אתרים.

ההרצאות יסקרו מגוון של נושאים עדכניים בתחום, ביניהם:

  1. איך גוגל עובד? אלגוריתמים ופטנטים ישנים וחדשים של גוגל.
  2. שימושיות של אתרי אינטרנט. איך תכנון ממשק, עיצוב גרפי ותוכן משפיעים על חווית המשתמש? איך משלבים בצורה אופטימלית בין תכנון, עיצוב וכתיבה.
  3. בניית אתרים בעלי קונספט וחזון שיווקי שונים. כיצד ניתן להפוך אתר לאתר מוכר.
  4. שיפור יחס ההמרה של אתר אינטרנט.

מספר המקומות מוגבל, אז למי שמעוניין כדאי להזמין מקום בהקדם. הכנס נערך בשיתוף SEO ישראל, Nearme ו- Sunet.

כאן תוכלו להרשם לכנס