זמן קריאה: < 1 דקות

מיקרוסופט השיקה רשמית את מערכת אדסנטר (AdCenter) שלה. מערכת זו אמורה להוות את התשובה למערכת גוגל אדוורדס (google adwords) של גוגל. אדסנטר היא פלטפורמת פרסום מקוונת הנמצאת בבדיקות כבר זמן רב, וכיום היא מספקת 100% מהפרסום בתשלום במנוע החיפוש של מיקרוסופט בשוק האמריקאי. בסופו של דבר אמורה המערכת להוות מקום אחד בו ניתן יהיה להזין פרסום מבוסס חיפוש, מבוסס תוכן, או פרסום באנרים בנכסים השונים של מיקרוסופט.

המערכת הוכרזה כבר רשמית בדיוק לפני שנה, ועתה מדובר בהשקה רשמית, אך עדיין רק לשוק האמריקאי (באנגלית בלבד). רק ביוני יחלו ניסויים במערכת באנגליה, ומערכת עבור ישראל אינה נראית באופק.

בנושא פרסום מונחה תוכן (המקביל למערכת גוגל אדסנס של גוגל), כנראה שהניסויים בה יחלו הקיץ, אך כנראה שהם יחלו באתרים של מיקרוסופט תחילה, ורק אז יפתחו לציבור בעלי האתרים הכללי (וגם אז סביר כי בתחילה יפתח השירות לבעלי אתרים בארה"ב בלבד).