זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל ביצעו מתיחת פנים למרכז הדוחות של Goolge Adwrods. המטרה העיקרית במתיחת הפנים היא לאפשר יצירת דוחות בפחות קליקים.

פונקציה חדשה שנוספה היא מסנני ביצועים חדשים (performance filters) המאפשרים להציג רק פריטים העונים על תנאי מסויים. לדוגמא: להציג את כל מילות המפתח שבהן המחיר הממוצע לקליק הוא מעל סכום מסויים, או להציג מילות מפתח המופיעות במיקום ממוצע 4 ומטה. הפונקציות החדשות מאפשרות להפעיל תנאים על כל אחד מפריטי המידע המופיעים בדו"ח.

חידוש נוסף שהתווסף הוא היכולת לקבוע נמעני דואר נפרדים שיקבלו כל דו"ח (אם בחרתם באופציה של שליחת הדו"ח אליכם בדואר).