זמן קריאה: < 1 דקות

מנוע החיפוש גוגל הגדיל שוב את נתח השוק שלו בשוק החיפוש בארצות הברית (הנמדד על-פי אחוז החיפושים בכל מנוע חיפוש מתוך כמות החיפושים הכללית) מ-39.8% ברבע הרביעי של 2005 ל-42.3% בחודש פברואר 2006, כך עולה מדו"ח של Bear Stearns המבוסס על נתונים של comScore.

מנוע החיפוש יאהו איבד מנתח השוק שלו, מ-29.3% ברבע הרביעי של 2005 ל-27.6% בפברואר 2006. גם מנוע msn איבד מנתח השוק שלו, מ-14.3% ברבע הרביעי של 2005 ל-13.5% בפברואר 2006.