זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל מדווחים על שני עדכונים חדשים בגוגל אדוורדס (adWords):

מעכשיו ניתן ליצור מסע פרסום המכוון לאתרים מסויימים (site targetted) ישירות מקישור חדש המופיע בחלקו העליון של דף סיכום מסע פרסום. בעבר היה צורך להיכנס ולשנות את העדפות החשבון על מנת להריץ מסע פרסום מסוג זה.

מסע פרסום מכוון לאתרים הוא מסע המורץ על אתרים ברשת התוכן של גוגל (אתרים המפיעילים אדסנס). במסע פרסום מסוג זה בוחר המפרסם אתרים בהם הוא מעוניין להופיע, או את הנושא של האתרים בהם הוא מעוניין להופיע. האתר צריך להיות מוגדר בגוגל, והאמת היא שעדיין לא ברור לי כיצד אתר הופך להיות מוגדר. התשלום עבור פרסום מסוג זה הוא לא לפי קליק, אלא לפי חשיפות (CPM), והמפרסם מגדיר את ה-CPM המירבי שהוא מוכן לשלם עבור הפרסום. המינימום הנוכחי ל-CPM הוא 9 ש"ח לאלף חשיפות.

שינוי חדש נוסף בגוגל אדוורדס הוא היכולת לחבר שני מרכזי לקוחות בדומה ליכולת לצרף חשבון לקוח נוסף אל מרכז לקוחות. ניתן לחבר עד שלוש רמות של מרכזי לקוחות.

מרכז לקוחות הוא כלי המאפשר לאנשים המנהלים חשבונות אדוורדס של לקוחותיהם לפתוח מרכז לקוחות אחד שיאפשר להם גישה אל החשבונות השונים מתוך ממשק אחד.