זמן קריאה: 2 דקות

שבועיים עברו מאז הוכרזה רשת השותפים החדשה (http://www.clickon.co.il) והגיע הזמן לסיכום של תקופת ההרצה הראשונית של הרשת.

ניתן לומר כי קצב הכנסת התוכניות לרשת הינו קצב טוב, ובכל כמה ימים מצטרפת תוכנית חדשה. עם זאת לצערי מפריעה העובדה כי רוב התוכניות הקיימות כרגע הן תוכניות אותן ניתן למצוא גם במקומות אחרים. עם זאת ניתן פה ושם למצוא גם תוכניות ייחודיות (כגון התוכנית של גלובס) אך הן לא רבות בשלב זה. בעלי הרשת מבטיחים כי מצב זה עתיד להשתנות במהירות. משפרת את המצב העובדה כי לכבוד השקת הרשת מקבלים השותפים בונוס של 15% על כל העמלות שהם ייצרו בתקופת ההשקה – בונוס נדיב בהחלט ההופך את קידום התוכניות ברשת במקרים רבים לכדאי יותר מקידום אותן תוכניות ברשתות האחרות (או למעשה ברשת האחרת…).  

הבעיה העיקרית שמפריעה לי כרגע ברשת החדשה היא העובדה שבכדי להתחיל לשווק את התוכניות השונות ברשת, חייבים בעלי האתרים לקבל אישור מראש (לכל תוכנית בנפרד!), מה שמאט מאד את התהליך בין קבלת ההחלטה לשווק תוכנית שותפים מסויימת ועד שניתן להתחיל בשיווק בפועל. לטובת הרשת יאמר כי האישור הוא בדרך כלל מהיר.

זמן ההסתגלות לעבודה ברשת הינו קצר ביותר מאחר והשימוש בה דומה לגמרי לשימוש במערכת שותפים.נט (ז"ל) מאחר ושתי הרשתות משתמשות באותה תוכנה. קיימת אצלי תחושה מסויימת כי המעקב אחר המרות באמצעות התוכנה הנ"ל הינו מעט יותר אמין מן המעקב המבוצע במערכות אחרות, אך אינני יכול לאמת את התחושה או לסתור אותה.

להצטרפות לרשת ClickOn לחץ כאן.