זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל הכריזו לפני יומיים על שילוב קישורי Sitelinks במודעות AdWords נבחרות. תכונה חדשה זו, תאפשר למפרסמים להציג ארבעה קישורים נוספים במודעה, אשר יפנו לעמודי נחיתה פנימיים באתר. לפי גוגל, המטרה של שיבוץ ה-Sitelinks במודעות, היא הגדלת ערך הרלוונטיות של מודעות החיפוש ויצירת מודעות עשירות יותר.

שילוב תכונת ה-Sitelinks מוכר לנו כבר מתוצאות החיפוש האורגני, אך עם הבדל אחד מרכזי: כעת המפרסם עצמו יכול לשלוט בארבעת הקישורים שמוצגים בקישורים הנוספים: מה יהיה טקסט העוגן של כל קישור, לאיזה עמודי נחיתה הם יובילו וכדומה.

בשלב זה, האפשרות להקים מודעות AdWords עם Sitelinks פתוחה רק בקרב מפרסמים אשר עומדים בקריטריונים מסוימים של איכות. אינני יודע מה הקריטריונים ועדיין לא נתקלתי במפרסמים ישראלים עם Sitelinks. יהיה מעניין לראות איך שילוב תכונה זו בתוצאות החיפוש ישפיע על יחס ההמרות של המודעות והאם זה יטשטש את הגבולות שבין התוצאות הממומנות לבין התוצאות האורגניות.