זמן קריאה: 2 דקות

בכניסה האחרונה שלי לחשבון גוגל אדוורדס שלי, הבחנתי במספר שינויים ושיפורים קטנים.

העדכון הראשון הוא במסך "ערוך אפשרויות מסע פרסום", בו התווספה הפונקציה "אפשר העדפות מיקום", שנועדה לאפשר למפרסם לקבוע מהם המיקומים בהם הוא מוכן להופיע (מירבי ומזערי) – פונקציה שהופעלה בממשק האנגלי לפני כשלושה שבועות.

הפעלה של הפונקציה החדשה מוסיפה אפשרות נוספת להגדרה עבור כל מילת מפתח במסע הפרסום:

 

אל ההגדרות החדשות (והישנות) של מילות המפתח ניתן מעתה להגיע אך ורק באמצעות בחירת מילת המפתח ולחיצה על כפתור "עריכת ההגדרות של מילות המפתח" – הקישור "הגדרות" שהופיע בעבר ליד כל מילת מפתח, וזכה לביקורות קטלניות, נעלם.

עדכון נוסף בו הבחנתי הוא בכלי "אומד התנועה" של גוגל, בו התווספה אפשרות לבחור תקציב יומי על מנת להתאים את התוצאות של אומד התנועה לתקציב היומי הצפוי. תוספת נוספת היא היכולת לשנות את העלות המקסימלית לפיה מבוצע האומדן ואת התקציב היומי מתוך מסך התוצאות, ללא צורך לחזור אל מסך ההגדרות כפי שהמערכת חייבה עד עתה.

אלו השינויים בהם הבחנתי – אם הבחנתם בשינויים נוספים, אשמח לשמוע!