זמן קריאה: < 1 דקות

פונקציה חדשה במערכת google adwords מאפשרת למפרסמים לקבוע כיצד ברצונם לפזר את הפרסום שלהם לאורך היום. הפונקציה החדשה, המופיעה תחת מסך "ערוך אפשרויות מסע פרסום"  נקראת "שיטת מסירה", ולה שתי אפשרויות בחירה:

  • רגילה: הצג מודעות בצורה אחידה לאורך זמן (זוהי ברירת המחדל)
  • מואצת: הצג את המודעות במהירות המרבית האפשרית

המשמעות של האופציה הראשונה היא כי המודעות יפורסמו בצורה אחידה לאורך כל שעות היממה. המשמעות של בחירה זו היא כי במידה והתקציב היומי קטן מדי, אז גוגל יציג את המודעה רק לסירוגין (כלומר, בחלק מהפעמים שיחפשו את מילות החיפוש שלכם הפרסומת לא תופיע) בכדי לשמור על מסגרת התקציב.

המשמעות של האופציה השניה (החדשה) היא כי גוגל יציג את המודעות בצורה רצופה עד שהתקציב יסתיים, ואז יפסיק להציג את המודעה בבת-אחת. בצורה זו יכול המפרסם לאלץ את גוגל להימנע מההצגה לסירוגין של הפרסומת, ובכך להבטיח ניצול מירבי של התקציב שלו, על חשבון הבטחת הפריסה לאורך כל שעות היממה.

חשוב לציין כי בשתי האופציות גוגל לא יחרוג מן התקציב של המפרסם.