זמן קריאה: < 1 דקות

אחד המהנדסים הבכירים של גוגל נותן שני טיפים בנושא קידום אתרים:

אם ישנה ברירה בין שימוש בתו "-" לבין שימוש בתו "_" בכתובת, עדיף תמיד להשתמש בתו "-". הסיבה לכך היא שאם כותבים "קידום_אתרים", התוצאה תופיע רק אם מישהו מחפש "קידום_אתרים". לעומת זאת, אם משתמשים בתו "-" (קידום-אתרים) גוגל מתייחס אל התו כאילו היה רווח.

הטיפ השני הוא בעצם הצהרה של המהנדס כי גוגל איננו מעניש אתרים שבשם הדומיין שלהם יש מקפים ("-") כחלק מן האלגוריתם שלו. לכן, כנראה שעדיף להשתמש בצורת keyword1-keyword2.com מאשר keyword1keyword2.com.