זמן קריאה: < 1 דקות
חברת נילסן/Netrating פירסמה את תוצאות סקר מנועי החיפוש ל-2005, המבוסס על מספר החיפושים המבוצע בכל מנוע. הנה התוצאות:
| האתר | מספר החיפושים | אחוז מהשוק |
| גוגל google.com |
2,365,998,000 | 46.3% |
| יאהו! yahoo.com |
1,194,519,000 | 23.4% |
| msn msn.com |
583,304,000 | 11.4% |
| AOL aol.com |
350,899,000 | 6.9% |
| My Way myway.com |
129,555,000 | 2.5% |
| Ask Jeeves ask.com |
119,679,000 | 2.3% |
עוד נכנסו לרשימה, אך עם פחות מאחוז מהחיפושים כל אחד: EarthLink, Dogpile.com, Netscape ו-iWon.
כדאי לשים לב כי נתח השוק של גוגל הוא אפילו גדול יותר, מאחר והחיפוש ב-AOL מבוסס על חיפוש גוגל, ומופיעות בו מודעות אדוורדס של גוגל.
עד כמה הנתונים הללו משמעותיים לחיפוש בארץ? רק במידה והאתר שלכם פונה אל השוק הבינלאומי, אז יש להם משמעות. בארץ משחק החיפוש שונה לחלוטין, וכמה מן השחקנים הגדולים ביותר בתחום בחו"ל אינם פועלים כלל בארץ (כמו לדוגמא יאהו). מצד שני, בארץ נכנסים הפורטלים המקומיים, ותופסים את מקום מנועי החיפוש הבינלאומיים.
