זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל הפעילו היום מספר עדכונים במערכת גוגל אדסנס.

העדכון הראשון הוא שמעתה נעשית בניית הקוד עבור מודעות וחלונות חיפוש חדשים באמצעות אשף (wizard) אחד, בו המשתמש מבצע סדרת בחירות לגבי מודעות או חלונות חיפוש אותם הוא מעוניין ליצור עבור האתר שלו. עד היום נעשתה בניית המודעות בדף בודד עבור כל סוג מודעה.

שינוי נוסף הוא שמעתה ניתן יהיה לקבל מידע לגבי סוג הפרסום המופיע באתר מבחינת צורת התשלום עבור הפרסום (CPC או CPM). מודעות בשיטת תשלום CPM הן מודעות המופיעות כאשר משתמש השתמש בשיטת site targeting לבחירת אתר ספציפי בו יופיעו מודעותיו. מידע זה מופיע מעתה בדוחות המתקדמים, וניתן להגיע אליו על-ידי כניסה אל "advanced reports", ובחירה של האופציה "by individual ad unit". אז תופיע אפשרות בחירה חדשה – "Show data by targeting type – contextual or site".

העדכון האחרון שבוצע הוא הוספת דוחות לגבי ההפניות (referrals) אל גוגל אדסנס ואל הורדת תוכנת firefox במסגרת הדוחות המתקדמים.

סבב העדכונים הנוכחי היה די קטן ולא משמעותי.