
גוגל הוסיפו לאחרונה אפשרות לקבל נתונים על ביצועי חשבונות גוגל אדוורדס לפי שעה. בצורה זו ניתן לדעת באילו שעות הייתה כמות הצפיות גדולה יותר, באיזה שעות משתמשים לחצו יותר על הפרסומות או באילו שעות היו אחוזי הקליקים הגבוהים ביותר. בשילוב עם הפונקצייה החדשה של גוגל אדוורדס המאפשרת למפרסם לקבוע באילו שעות הוא מעוניין שהפרסומת שלו תופיע ניתן עתה לכוון את הופעת הפרסומות אל השעות הטובות ביותר ביום עבור המפרסם.
את הנתונים החדשים ניתן לראות באמצעות כניסה אל מסך הדוחות, יצירת דו"ח חדש ובחירה של אחד משני סוגי דוחות חדשים (לחץ להגדלה):
הדוחות החדשים הם דו"ח לפי שעה ללא קשר לתאריך ודו"ח לפי שעה לפי תאריך. הנתונים החדשים מופיעים עבור שני דוחות בלבד: ביצועי מסע הפרסום (Campaign Performance) וביצועי החשבון (Account Performance). הנתונים השעתיים קיימים במערכת החל מה-1 בפברואר 2006.
הנתונים אותם ניתן לקבל בשלב זה לפי שעה הם הופעות, קליקים, שיעור קליקים (שק"ל), עלות לקליק ממוצעת (על"ל ממוצעת), ועלות כוללת.

