זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל הודיעו כי מעתה ניתן להגדיר מספר ערוצים עבור כל מודעת גוגל אדסנס. עד היום ניתן היה להגדיר ערוץ בודד בלבד לכל מודעה, וכך במידה ומודעה מסויימת הייתה מתאימה לשני ערוצים, צריך היה לוותר על אחד מהם. מדוע זה שימושי? נניח לדוגמא שאני מעוניין לבדוק את ההבדל בין הלחיצות על מודעות בחלקו העליון של הדף לבין אלו שבחלקו התחתון. במקביל אני מעוניין לדעת כיצד מודעות הצבועות בכתום עובדות יחסית לאלו הצבועות בירוק. עד היום, אם הייתי מגדיר מודעה בתור "למעלה", אז לא הייתי יכול להגדיר אותה גם בתור "ירוק". מהיום אפשר.