זמן קריאה: < 1 דקות

וואלה פועלים במלוא המרץ לקראת המעבר אל מערכת הפרסום החדשה שלהם, שזכתה לשם וואלה! AdVantage, שתפעל במודל pay per click דומה לזה של גוגל החל מה-1 בינואר 2007.

למפרסמים שקנו מיקומים במערכת הישנה, ונותר זמן פרסום בשנת 2007, מוצע בונוס בעת העברת התקציב שנותר אל המערכת החדשה. למפרסמים אלו כבר נפתחו חשבונות במערכת החדשה, אך הכניסה בפועל את המערכת תותר רק ב-15 בדצמבר.

נושא נוסף שצפוי להיות מטופל במערכת החדשה הוא נושא ה-dealers (מי שמנהל תקציב פרסום עבור לקוחותיו). במערכת החדשה צפויים הדילרים לקבל עמלה מוואלה (בניגוד למצב הקיים בגוגל!), אך בשלב זה לא נסגרה השאלה כמה וכיצד ינוהל נושא זה.

בכל מקרה נראה כי צפוי לנו חורף חם מאד בשוק הפרסום באינטרנט בישראל!