זמן קריאה: < 1 דקות

דו"ח של איגוד המוציאים לאור באינטרנט (Online Publishers Association) מגלה כי ההוצאה הכוללת של גולשים בארצות הברית על תכנים באינטרנט עלתה בשנת 2005, והגיעה לכ-2 מיליארד דולר. גם סכום ההוצאה הממוצעת לגולש הגיעה לשיא חדש של מעט מעל 100 דולר לגולש. סכומים אלו ממשיכים את המגמה המתמשכת בשנים האחרונות של גידול חד ברכישת תכנים אינטרנטיים על ידי גולשים.
הגידול המשמעותי ביותר הוא בתחום הבידור/אורח-חיים, שהגיע למכירות של 573.8 מליון דולר (עליה של 38.8%), ובכך עבר את תחום ההכרויות. עיקר הגידול בהוצאה על בידור הייתה בנושא רכישת המוסיקה הדיגיטלית באינטרנט.
