הבלוג של SEO ישראל

שינויים קטנים אך מטרידים בגוגל אדוורדס

גוגל שינוי את הדרך בה הם מחשבים את מחיר המינימום בו עדיין יופיעו פרסומות עבור מילת מפתח מסויימת. השינוי משפיע בעיקר על מפרסמים המשתמשים במטבעות זרים בתור המטבע העיקרי שלהם.

מהות השינוי היא בכך שבמטבעות שאינם הדולר האמריקאי בוצע "עיגול" של סכומי המינימום לקליק (minimum CPC) כך שהם יהיו יותר אחידים. על פי טענת גוגל מדובר בשינוי אותו ביקשו מפרסמים רבים בכל העולם. השינוי בוצע רק עבור סכומים גדולים לקליק – כלומר, אם המינימום היה 0.14, אז גוגל לא יעגל אותו ל-0.15, אך אם המינימום היה 4.14, אז גוגל יעגל את זה ל-4.0. השינוי משפיע בעיקר על מפרסמים להם יש פרסומות המוגדרות על ידי גוגל כבעלות איכות נמוכה.

שינוי נוסף שבוצע בתחום זה הוא הוספת "תחנות" נוספות בתחומי המחירים הנמוכים. עד היום, סכום המינימום היה קופץ מ-$0.05 ישירות אל $0.20. עתה נוספו תחנות נוספות ב-$0.06, $0.08, ו-$0.15.

דווקא השינוי השני הוא המשמעותי יותר, מאחר ומפרסמים רבים במערכת גוגל אדוורדס שעד עתה היו על $0.05, עברו עתה אל אחת מן התחנות שמעל, מה שגרם להפיכת מילות מפתח רבות לבלתי פעילות.

נשארים בלופ

הרשמו לניוזלטר שלנו ועדכונים חמים, מדריכים וטיפים מאנשי המקצוע המובילים בארץ אצלכם במייל, ללא ספאם וללא הטרדות.

אורן שץ
אורן שץ
אורן שץ הוא המייסד ויו"ר חברת אס.אי.או ישראל. אורן הוא מומחה קידום אתרים מן המובילים בארץ, עם מעל 16 שנות נסיון בנושאי שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופיתוח בארץ ובחו"ל. אורן מרצה בכנסים וסמינרים בנושא קידום אתרים ושיווק באינטרנט, ומהווה כתובת ראשונה לכל שאלה הדורשת מומחה קידום אתרים רציני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד קצת ואתם בדרך לקידום אתרים טוב יותר

מלאו את כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. 
רוצים לדבר איתנו על נושא אחר? צרו קשר מכאן