זמן קריאה: 4 דקות

עדכון חשוב: החל מ-01/09/2023, לא נמכרים יותר שטחי פרסום ב-WAZE.

בעלי עסקים, הפכו גם אתם את קהל הנהגים ללקוחות שלכם.
אפליקציית ה WAZE נמצאת בשימוש על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם והיא זמינה ביותר מ-50 שפות, היא כבר מזמן הפכה למוצר שיגרתי עבור נהגי ישראל ולכן עסקים יכולים להגיע לקהל גדול ומגוון באמצעות הפרסום בה.
וויז משמשת את הנהגים לא רק לניווט מנקודה לנקודה אלא גם לבדיקת מצב העומס בכבישים, מפגעים מסביב ובכלל התעדכנות בכל הנעשה בדרך. מכיוון שמשתמשי וויז מחפשים באופן פעיל הנחיות ומידע על האזורים בהם הם נוסעים, פרסום באפליקציה יכול לחבר בצורה אפקטיבית עסקים עם לקוחות פוטנציאלים שנמצאים בקרבת מקום.
בעלי עסקים חכמים יכולים למנף את ההזדמנות הזו עבורם ולצעוד צעד קדימה, לא עוד שלטי פרסום ענקיים בצידי הכביש שהנהגים עלולים לפספס אלא פרסום בתוך האפליקציה שמלווה את הנהג לאורך הנסיעה. הנהג שנמצא בקרבת מקום העסק יכול לראות את לוגו העסק על המפה בוויז, להיזכר בו ולנווט אליו בקלות.

למה כדאי לפרסם בוויז?

  • מדובר בפרסום "מבית טוב", WAZE שייכת לגוגל הגדולה, אז אפשר להיות רגועים שהכל תחת פיקוח והשגחה.
  • הפרסום בוויז נחשב ליעיל, הנהג "שבוי" במכונית רואה את הפרסום, הפרסום מגיע לתודעה ויוצר מודעות והנעה לפעולה – הגעה בקלות לבית העסק.
  • עסקים יכולים למקד את הפרסום שלהם בוויז באזורים גיאוגרפים ספציפיים, שכונות ואפילו רחובות בודדים.
  • מדובר בפרסום זול יחסית, ניתן לקבוע את התקציב המתאים לכל בעל עסק. העלות משתנה, בהתאם לכמות החשיפות לעסק ולנהגים שנחשפים.
  • זוהי פלטפורמת פרסום מבוססת מיקום שמשדרת קידמה, מקוריות וחיבור לטכנולוגיה.

למי כדאי לפרסם בוויז?

  • למגוון בתי עסק, חנויות ולעסקים בעלי סניפים הפרוסים ברחבי הארץ.
  • פרסום ב WAZE זו דרך מצוינת עבור עסקים להגביר את המודעות אצל קהל היעד להבליט את הנראות והמיקום הפיזי ולהגדיל את המכירות.

אז מה הן אפשרויות הפרסום ב WAZE?

וויז מציעה למפרסמים 4 אופציות פרסומיות

תוצאות חיפוש ממומנות

מעלות את הנראות והמודעות למותג. אופציית פרסום זו מאפשרת לעסק להופיע בראש תוצאות החיפוש כאשר מחפשים מילות מפתח ספציפיות, מה שמגדיל את הסיכוי שעסק יראה ע"י לקוחות פוטנציאלים.

הוספת הלוגו לתוצאות החיפוש יוצרת בולטות לעסק והנהגים יכולים לזהות במהירות את מיקום העסק.

הוספת לוגו פרסומי לתוצאות חיפוש ב-waze

קמפיין סיכות

WAZE מאפשרת לעסקים ליצור "סיכות" ממותגות "הסיכות" הן לוגו העסק המופיעות על מפת ה WAZE כך שנהגים בקרבת העסק יראו אותו מסומן וממוקם על המפה. הסיכה עוזרת למצוא מיקום ומקלה על ההגעה, מעודדת הגעה לא מתוכננת, הנהגים יכולים ללחוץ על הסיכה ולקבל עוד פרטים על העסק.
מודל התשלום: בכל פעם שנהג נחשף לעסק ורואים את האייקון על המפה של WAZE משלמים על חשיפה. כמות הפעמים שהעסק יופיע במפה של וויז תלויה בתקציב שניתן.

קמפיין סיכות פרסומי ב-waze

קמפיין ניווט חצים

הנהג רואה על המפה חץ המצביע על מיקום העסק כשהוא מתקרב אליו בנהיגה. לחיצה על החץ מאפשרת לנהג להגיע ישירות לעסק ולראות באנר פרסומי המעודד לפעולה בזמן עצירה מוחלטת של הרכב.

קמפיין ניווט חיצים ב-waze

באנר פרסומי קופץ בעצירה

WAZE מאפשרת לעסקים ליצור מודעות מותאמות אישית שיראו לנהגים בסביבת העסק (Take Over). המודעה מופיעה אוטומטית בעצירה מלאה של הרכב, מיועדת בעיקר להגדלת החשיפה עבור פתיחת עסקים חדשים וסניפים חדשים, המודעה יכולה להופיע ברדיוס מסוים מהעסק ולחיצה עליה מאפשרת ניווט אל העסק וקבלת מידע נוסף.

באנר פרסומי קופץ בעצירה ב-waze

ברכישת אחת מהאופציות הפרסומיות: סיכות, חצים או באנרים של Takeover ניתן לקבל את אופציית החיפוש הממומן ב WAZE ללא עלות.
לסיכום, פרסום ב WAZE יכול להיות כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להגיע ללקוחות מקומיים. אפליקציית וויז עושה זאת בצורה ממוקדת ואפקטיבית באמצעות אפשרויות הפרסום מבוססי המיקום והניווט שהיא מציעה. משום כך Waze היא כבר מזמן פלטפורמת פרסום שחשוב שתילקח בחשבון באסטרטגיית הקידום הממומן בדיגיטל של עסקים.
רוצים גם אתם להפוך את נהגי ישראל ללקוחות הבאים שלכם? לייצר מודעות לעסק, חשיפה והגעה לסניפים?
חשבו מסלול מחדש, צרו קשר לשיחת התייעצות כיצד גם העסק שלכם עולה על דרך המלך עם WAZE.