זמן קריאה: < 1 דקות

דנה, חברה שלומדת איתי בקורס דוט נט במכללת נס, ועובדת בחברת קומפיוקול, סיפרה לי על תחרות פנים ארגונית שיש להם בחברה. מסתבר שיש להם בחור שמעביר הרצאות לאנשי הארגון. הרצאות אלו זכו במרוצת הזמן בכינוי Clifinar.

הבעלים של החברה החליט לאתגר את עובדיו, ונתן להם משימה לקדם את הביטוי קליפינר, שעד כה לא היה קיים בגוגל. לדעתי תחרות פנים ארגונית כזו היא רעיון מצוין, ודרך נפלאה לעודד תחרות פורה בתוך חברת קידום אתרים.

אז כעת עובדי החברה, ביניהם דנה, שוקדים על קידום של ביטוי בלתי רגיל – ועושים פעולות קידום שגרתיות כגון בניית בלוג Clifinar. מעניין יהיה לראות אילו אתרים יעלו בעקבות הנסיון של החברה לקדם ביטוי עלום זה.

אני חושב שאחשוב על גרסה דומה לתחרות ואריץ את הרעיון אצלנו בארגון.