זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל מתכננים לאפשר את הגדלת מספר המודעות המוצגות במצבים בהם המערכת תחליט כי הצגת כמות מודעות גדולה יותר תשרת את צרכי הגולשים, ומצד שני כמות מודעות קטנה יותר במצבים בהם הגולשים אינם מעוניינים במודעות. הכוונה היא להגדיל את מספר המודעות בחיפושים מסחריים (ביטוח רכב, פרחים וכו'), ולהקטין את כמות המודעות עבור חיפושי מידע כלליים.

הניסוי צפוי להתחיל בימים הקרובים, ולהימשך מספר שבועות. גוגל מציעים למפרסמים לעקוב בזמן הקרוב אחר ביצועי מסעות הפרסום שלהם בכדי לבחון את השפעת השינוי עליהם.