זמן קריאה: < 1 דקות

בפוסט מעניין כותב ברנקו אודות נוסוי אותו הוא ערך, שנועד לבחון את האיכות של קישורים שונים אל אתרים אותם הוא מקדם. על פי הבדיקה אותה הוא ערך, כל קישור חדש שנוצר נותן דחיפה ראשונית לאתר אליו הוא מצביע, אך לאחר זמן מה חלק מן הדחיפה הזו נעלם, ונותר רק הערך האמיתי של הקישור.

בפוסט יש גרף שמדגים את הדחיפה אותה יצרו קישורים שונים עבור אתר מסויים, ואת התנהגות האתר בתוצאות החיפוש לאורך זמן.

ברנקו ניסה לעסוק בנושא הזה במהלך הפרזנטציה שלו בכנס ספינקון, אך מפאת קוצר הזמן נדמה לי שהנושא לא זכה לתשומת הלב הראויה לו, והפוסט יכול לתקן זאת.

שווה קריאה!