זמן קריאה: < 1 דקות

גוגל הכריזו על גירסת ביתא של שירות פרסום חדש עבור עסקים מקומיים (Local Buisnesses) תחת השם גוגל בוסט (Google Boost). השירות החדש הינו שירות בו התשלום הינו לפי קליק, בדומה לשירות גוגל אדוורדס, אך הוא יהיה זמין למפרסמים דרך מערכת הקשר עם עסקים מקומיים של גוגל, גוגל מקומות (Google Places). המודעות של השירות החדש יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל ובשירות גוגל מפות (Google Maps).

במסגרת השירות החדש המפרסם לא יצטרך להגדיר מילות מפתח או מחיר לקליק, אלא רק מספר דברים בסיסיים: שם העסק, תיאור קצר, כתובת האתר של העסק (או דף גוגל של העסק), קטגוריות רלוונטיות ותקציב חודשי. המערכת היא זו שתגדיר את מילות המפתח עבורן יופיע העסק. למעשה, מעבר להגדרות הראשוניות לא נדרש טיפול בחשבון כלל.

המודעות שיופיעו בגוגל יהיו מודעות מורחבות, הכוללות מידע מן הדף של העסק במערכת גוגל מקומות, כגון כתובת, טלפון, כמות תגובות לעסק וציון העסק במערכת. בנוסף, במידה ומופיעה מפת גוגל בדף התוצאות, סימון העסק יופיע על המפה בכחול (בשונה מהאדום של תוצאות לא ממומנות).

על מנת להשתמש בשירות החדש נדרשת השקעה חודשית של לפחות 50 דולר.

בשלב זה השירות החדש זמין רק באזורים מסויימים בארצות הברית (סן פרנסיסקו, יוסטון ושיקגו), אך הוא צפוי להיות זמין בתפוצה רחבה יותר בעתיד הקרוב.