זמן קריאה: < 1 דקות
בפוסט ארוך ומלא תגובות מגלה מאט קאטס, המהנדס של גוגל האחראי על נושא הספאם, כמה דברים חדשים ומעניינים. הנה כמה נקודות:
- גוגל מסמן אתרים המוסיפים כמות גדולה של כתובות (urls) חדשות בבת אחת. דוגמאות למצב מסוג זה יכולות להיות מעבר דומיין, הוספת סאב-דומיין או מעבר מערכת ניהול תוכן שונה. במצב זה גוגל מסמן את ה-urls החדשים, דבר המצריך יותר אמון (trust) בכדי שדפים אלו יופיעו בתוצאות החיפוש בצורה טובה. בדוגמא אליה מתייחס מאט, הסימון הוסר בצורה ידנית, והמצב שב אל קדמותו.
- גוגל מתחשב במילות מפתח ב-url. נושא זה חשוב מאחר ולאחרונה היו רבים שטענו שמילות מפתח אלו כבר אינן משמשות לחיזוק מיקומו של אתר בתוצאות החיפוש.
