זמן קריאה: 7 דקות

מי שמקפיד להישאר מעודכן בשינויים שעוברת הרשת החברתית LinkedIn, יודע שהיום כבר ניתן לפתוח דף חברה ב-LinkedIn.

LinkedIn מתעדכנת ופותחת את האופציה לבעלי עסקים להרחיב ולהעמיק את המגע עם לקוחות, צרכנים, ספקים, עסקים מקבילים, מועמדים פוטנציאליים ואפילו עם עובדי החברה עצמה ברשת, כך שאם אתה עסק, בכל גודל שיהיה, כדאי, ואפילו רצוי שיהיה לך דף עסקי בעל נוכחות מכובדת ב-LinkedIn.

http://www.linkedin.com/company/add/show – כאן תוכל לפתוח דף כזה!

עד כה, דף חברה ב-LinkedIn היה דיי מבודד, אך העדכון החדש מאפשר פתיחת דף עסק, שעשוי לעזור לחברות ולעסקים קטנים תוך כדי הפיכתם מחויבים יותר לרשת. כעת עסקים יכולים לעדכן את דפי החברה האינדיבידואלים שלהם, ולאפשר לעוקבים לקבל עדכונים ונתונים אודות אפשרויות תעסוקה, חדשות החברה, תזוזה של עובדים בתוך החברה ועוד.

למרות שעל פני השטח ניכר שעדכון דפי החברות החדש ב- LinkedIn נועד למותגים הגדולים ולתאגידים לטובת שמירה על קשר עם מועמדים פוטנציאליים ועובדים, אני מאמינה שעסקים קטנים ושירותים עסקיים שיודעים לעבוד עם סטאטוסים באופן קריאטיבי ויכולים להתחייב להתמדה ופעילות מתמשכת בדפי החברה שלהם, יכולים גם הם להרוויח מהתקשרות עם עסקים מקבילים, לקוחות, יצירת בריתות אסטרטגיות ואיתור עובדים פוטנציאליים.

קיימים משאבים נהדרים ברשת שיכולים לבנות נוכחות עסקית ויהפכו כל בעל עסק למומחה בתחומו על ידי השקעה נבונה. כיצד ליצור יתרון עסקי בעזרת הכלי החדש כעסק קטן או כחברה המציעה שירות מקצועי על ידי השתתפות LinkedIn?

חמישה צעדים להרחבת העסק דרך דף החברה החדש של LinkedIn.

הקמת דף מושקע בתוכן

עדכן/צור והשלם את דף החברה שלך. כיום קיימים מעל ל 2 מיליון עסקים בדפי העסק של LinkedIn, רבים מהם הם תאגידים אשר תרים אחר "כוכבים" ברשת. בשלב מסוים יבחרו אנשי מקצוע רבים לעקוב אחרי דפי עסק ספציפיים ב- LinkedIn כפי שעושים עם דפי עסק בFacebook וזרם המידע שיקבלו יהפוך לרועש יותר ויותר. חשוב לזכור שביצירת הפלטפורמה לדפי העסק הללו, מספקת לך  LinkedInכבעל העסק את ההזדמנות לשלב תוכן עשיר מאוד כמו תמונות ולינקים לאתר הבית ולבלוג שלך, ווידאו מ-Youtube לפרופיל החברה שלך. הסוד טמון במינוף יתרונות התוכן ויצירת דף אטרקטיבי יותר, מרתק יותר ומעניין יותר לקהל היעד שלך.

כדי ליצור או לשפר את הדף העסקי שלך ב-LinkedIn התמקד בטיפים הבאים:

  • מלא את הדף במידע אינפורמטיבי על החברה: לקוחות להם אתה נותן שירות, וכיצד אתה נותן שירות. כלול את המומחיות של החברה שלך באזור המיועד, כאן יהיה המקום להשתמש במילות מפתח שיהדהדו עם היעד השיווקי שלך. כמו כן הקפד להזין את הדף בפוסטים מעניינים מהבלוג שלך.
  • בנה את עמוד המוצרים והשירותים שלך בפרופיל. בדפים אלה תוכל לכלול תמונות, תיאורים, רשימת מאפיינים עיקריים, הכנסת ה URL של דף הנחיתה שלך באתר, לינק לפרסומת מיוחדת ואפילו תוכל להטמיע וידאו מ Youtube-הן על המוצרים והן על השירותים כמו גם באופן פרטני בכל דף מוצר או שירות! נצל את ההזדמנות לשלב את המדיה העשירה. הדבר יחיה את דף החברה באופן משמעותי.

    מה חדש בלינקדאין לעסקים

  • מרגע תומו של שלב הקמת דף העסק שלך ב- LinkedIn, תרצה לאפשר את עדכונם של סטאטוסים בדף ועל כן תהיה חייב להגדיר באופן רשמי מי יכול לעדכן את דף החברה בתוך ההגדרות שלך. לאחר השלמת התהליך יוכלו האנשים שהגדרת מתוך החברה לפרסם עדכוני סטאטוס לדף שלך.

בניית קהילת עוקבים

לפני שתוכל ממש להתחיל ולראות רווחים מדף החברה שלך ב- ,LinkedInתצטרך לעמול על בנייתה של קהילת עוקבים ממש כמו בדך העסק ב-Facebook או בפרופיל  Twitter, אחרת, אף אחד לא יוכל לראות את העדכונים שלך, אלא אם כן יגיע מישהו לביקור בדף שלך ישירות ויחליט לשתף או להעיר על עדכון הסטאטוס.

הגדלת קהילת העוקבים תגדיל את הנראות של דף החברה שלך. העדכונים ייראו דרך ,LinkedIn ובקלות ישותפו על ידי העוקבים, שלהם רשתות מקצועיות משלהם.

בניית קהילת עוקבים לדף העסק שלך ב- LinkedInלצורך "הארכת הזרועות" שלך, אינה עניין של מה בכך ואינה תהליך חד פעמי. זהו תהליך ממושך וקונסיסטנטי. בין אם הינך בעל עסק קטן ובין אם גדול, חשוב לקחת בחשבון שלעיתים אין צורך במאסות ההמוניות של עוקבים. התמקדות באיסופם של עוקבים רלוונטיים.

להלן כמה הצעות לבנייה מהירה של קהילה עסקית בדף העסק שלך:

עודד את העובדים שלך לחבור לדף שלך (העובדים יוכלו לעזור ולהרחיב את תפוצת החברה על ידי שיתוף עדכוני סטאטוסים לרשתות הקשרים שלהם). עקוב אחרי דפי העסק של עמיתים בתעשייה, ספקים, לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים וחברות אחרות הנמצאות במיקום גיאוגרפי דומה לשלך.

שלח הודעה לקשרים האישיים הראויים (בפועל יהיה הטוב ביותר אם תציע 2-3 הטבות קונקרטיות למה מישהו צריך לעקוב אחרי הדף שלך. מה יצא להם מזה, איך יוכל הדף לעזור להם להיות טובים יותר במה שהם עושים).

שקול שליחת דיוור מניע לפעולה לרשימת התפוצה הרחבה שלך, עם קריאה לעקוב אחרי דף העסק ב- .LinkedInזכור כי ככל שעוקביך בדף העסק יהיו רלוונטיים יותר, כך יגדלו ההזדמנויות שלך להראות ולבנות השפעה על קהל היעד שלך.

דאג שעדכוניך יסבבו סביב העוקבים ולא סביבך

ספק עדכוני סטאטוס מעניינים ובעלי ערך מוסף. על אף ש-LinkedIn מעדיפה שתעדכן סטאטוסים בנושא משרות וחדשות, סטאטוסים אלה עוסקים בך ובעסק שלך. אם אתה רוצה להפוך את העוקבים למחויבים אליך, דאג שכל העדכונים שלך יגעו בהם. ספק להם עדכונים מעניינים בעלי ערך מוסף אשר יכולים לעזור להם להצליח בעסקים. זו ההזדמנות שלך להציג עצמך כמומחה בתחומך. יחד עם זאת, אל תשכח לכלול מדיה עשירה כמו תמונות שתופסות את העין ובולטות.דאג לעדכן את דף העסק שלך עם משאבים יקרי ערך ותובנות היכולות לעזור למשווקים ולעסקים להצליח במאמצי השיווק אונליין שלהם. שים לב כי סיום סטאטוס בשאלה זו אסטרטגיה נהדרת להשאיר בסביבה את עוקביך פעילים.

רשת עצמך כפי יכולתך

רשת את עצמך באנשים מחברות אחריהן אתה עוקב. מעוניין לקבל מידע פנימי על עסק עימו תרצה לעבוד? עקוב אחר עדכוני החברה. בדומה להתייחסותך לעדכון סטאטוס פרטי ב-LinkedIn, ניתן להתייחס לסטאטוס בדף חברה.

יכול להיות שחברה אחריה אתה עוקב תרה אחרי מועמד מוכשר למילוי משרה. הפנה אותם למספר אנשי מקצוע בתחום מהרשת שלך העשויים להתאים לתפקיד!
במידה וחברה מפרסמת פוסט שמהווה מידע בעל ערך עבור העסק שלך, הודה לה על המידע באופן פומבי ושתף זאת עם המקושרים שלך.

על ידי פרגון לחברות עמיתות והגדלת הנראות שלהם, תגדיל את השפעתך בחברה. זהו רעיון פשוט להפליא שרוב האנשים לא חושבים עליו. קדם והפנה את החברות החשובות לך ולעסק שלך על ידי "לייקים", שיתופים והערות על העדכונים שלהם. חברות אלה עשויות להחזיר טובה ולעזור לך לקדם את העסק שלך ב-LinkedIn.

כדי למצוא את החברות הנכונות למעקב ב-LinkedIn, הייתי מציעה לנצל את תכונות החיפוש המתקדם של LinkedIn כדי למצוא ולעקוב אחר פרטנרים לתעשייה, חברות באזור הגיאוגרפי שלך, חברות עימן אתה עושה עסקים, חברות עימן תרצה ליזום התקשרות לעשות עסקים בעתיד וחברות מתחרות ולא מתחרות מאותו התחום שלך.

התחבר לדפי חברות רלוונטיים ב-LinkedIn יעזור לרשת הפרטית שלך להתפתח ולצמוח יחד עם אנשי מקצוע נוספים אשר מתעניינים בחברות אלה. אתה עשוי לגלות אנשי מקצוע אחרים החולקים אינטרסים עסקיים כשלך.

אנליטיקס

מקד ופקח על מאמציך. LinkedIn מספקת סטטיסטיים כדי לעזור לך לפקח ולעקוב אחר תנועה של מבקרים בדף החברה שלך, אך מדדים אלה אינם משקפים כמה אפקטיביים מאמציך מול קהל היעד שלך. למרות זאת, בדף הנחיתה הראשי בפרופיל העסק שלך, תוכל לראות מי הגיב או העיר על אי אילו מן הסטאטוסים שעדכנת.

מצא זמן לרישות ה"חברה" שלך ב-LinkedIn. עדכן את הסטאטוסים באופן תכוף, בדוק את ההערות שתקבל על הסטאטוסים כדי לקבוע מה עובד והמשך לבנות קהילת עוקבים לדף שלך. כמו כן, זכור לשמור על דף העסק שלך מרענן ומעניין. הוסף קטעי ווידאו ותמונות מפעם לפעם, הרץ מבצעים מיוחדים וכו'. תמצא כי אם תשקיע זמן, מחשבה  ומאמץ ברשתות החברתיות, תוכל להשיג הצלחה גדולה ורבה יותר מאשר ברפרוף על פני השטח.

בדף הבית שלך ב-LinkedIn, תחת "Companies", תוכל לראות את העדכונים מחברות אחריהן אתה עוקב. לחלופין, תוכל לבקר בדף הבית "LinkedIn Companies" כדי לצפות באותו העדכון. אני מוצאת שזה מקום טוב יותר לצפות ולהתמקד כיוון שלא תהיה מוסח מכל שאר הפריטים בדף הראשי של LinkedIn.

אני מאמינה כי להדביק את הקדמה תהיה הדרך הטובה ביותר לבדל את החברה שלך ולספק ערך המשכי ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים. אל תשכח כי דף העסק שלך יהיה גם מאונדקס במנועי החיפוש, דבר שעשוי לסייע לפעילות ה-SEO ולספק תוצאות חיוביות אונליין לעסק שלך.